Qui sommes-nous ?
Toutes les évaluations (577)
- misterbike-fr (46167)- Évaluations laissées par l'acheteur.Il y a plus d'un anAchat vérifiéExcellente communication. Transaction idéale.
- vintagepartsfromfrance (367)- Évaluations laissées par l'acheteur.Il y a plus d'un anAchat vérifiéacheteur au top
- parts-and-detailing (19932)- Évaluations laissées par l'acheteur.Il y a plus d'un anAchat vérifiéAlles bestens, Chemical Shark sagt Danke!
Avis (3)

06 janvier 2020
Badly made - incorrect poles
+ and - Poles for the terminals not correct - missing one of the light circuits. I only get one type of light, when 12v is hooked into each combination of pin.

06 juin 2020
réussite de 100% avec des pneus qui ont des fuites mineures / lentes.
Ce produit est fantastique pour les tondeuses, chariots, vélos, brouettes tout ce qui a des valves de voiture - il suffit d'utiliser un outil de démontage de valve et de presser le produit dans le pneu via le tube fourni, de remettre la valve et de gonfler. J'ai même réussi à restaurer des pneus / chambres à air qui n'avaient pas été réparés avec succès par le type de produit "mousse dans une bombe aérosol". J'ai un taux de réussite de 100% avec des pneus qui ont des fuites mineures / lentes.

19 octobre 2020
Repairs motorbike casings
I use this to repair damaged engine blocks on motorbikes mainly on sumps and gearbox casings. Repaired a sump bolt issue on dt125 using this product and new bolt which I lightly wrapped with teflon tape so that it could be unscrewed after inserting into damaged area reinforced with JB weld. 1 year later the repair does not leak oil and the epoxy is not deteriorated.
Make sure the repair area is oil/grease/dirt free - I usually degrease all the surrounding area with petrol and scrub with plastic brush or scrap off all the heavy encrusted grease and dirt,(even better clean the whole block down before dismantling) then use rubbing alcohol liberally sprayed on the whole thing and wiped off with new paper shop towels or kitchen towels then repeat process with brake cleaner/ degreaser /acetone whatever you have again using fresh clean towels. JB weld can be very fluid so I usually make an enclosure using masking tape to keep the epoxy from running all over the place. Then finish the repair with dremel sander to finish.
