Embedded Formative Assessment : (Strategies for Classroom Assessment That Drives

secondforestbooks
(2892)
ParticulierInscrit comme vendeur particulier
En conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. La Garantie client eBay continue de s'appliquer pour la plupart des achats. En savoir plus
15,95 USD
Environ13,70 EUR
État :
Bon état
Livraison :
Gratuit USPS Media MailTM.
Lieu où se trouve l'objet : Cullman, Alabama, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mer. 10 déc. et le lun. 15 déc. à 94104
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retours refusés.
Paiements :
    Diners Club

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. En savoir plusGarantie client eBay - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :116688264743

Caractéristiques de l'objet

État
Bon état: Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des ...
ISBN
9781945349225
Catégorie

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Solution Tree
ISBN-10
1945349220
ISBN-13
9781945349225
eBay Product ID (ePID)
241153296

Product Key Features

Number of Pages
240 Pages
Publication Name
Embedded Formative Assessment : (Strategies for Classroom Assessment That Drives Student Engagement and Learning)
Language
English
Publication Year
2017
Subject
General, Counseling / Academic Development, Testing & Measurement
Type
Not Available
Author
Dylan Wiliam
Subject Area
Reference, Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
3.9 in
Item Length
0.2 in
Item Width
2.8 in

Additional Product Features

Edition Number
2
LCCN
2017-020334
Illustrated
Yes
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
By integrating classroom formative assessment practices into daily activities, educators can substantially increase student engagement and the rate of student learning. The second edition of this best-selling book by Dylan Wiliam presents new research, insights, and formative assessment strategies teachers can immediately apply in their classrooms. Updated examples and templates are included to help teachers elicit evidence of learning, provide meaningful feedback, and empower students to take ownership of their education. Implement effective assessment strategies in the classroom by: Reviewing the five key strategies of formative assessment in the classroom. Learning more than 50 practical techniques for classroom formative assessment. Examining research that states classroom formative assessment is the most impactful and cost-effective approach to raising student academic achievement. Exploring the use of classroom questioning, learning intentions and success criteria, feedback, collaborative and cooperative learning, and self-regulated learning to engineer effective learning environments. Discovering new insights into the current states of education and employment, and a discussion of how these changes affect student performance and teacher practice. Changes for the Second Edition: Over 30 percent new content including new research, techniques, examples, and templates New insights into the current state of education and how these changes affect student performance and teacher practice A deeper discussion of educational neuroscience, including memory studies and dual-pathway theory Contents: Chapter 1: Discovering Why Educational Achievement Matters Chapter 2: Making the Case for Formative Assessment Chapter 3: Clarifying, Sharing, and Understanding Learning Intentions and Success Criteria Chapter 4: Eliciting Evidence of Learners' Achievement Chapter 5: Providing Feedback That Moves Learning Forward Chapter 6: Activating Students as Instructional Resources for One Another Chapter 7: Activating Students as Owners of Their Own Learning
LC Classification Number
LB1025.3.W47 2018

Description de l'objet fournie par le vendeur

À propos de ce vendeur

secondforestbooks

99,9% d'évaluations positives8 824 objets vendus

Membre depuis déc. 2010
Inscrit comme vendeur particulierEn conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. La Garantie client eBay continue de s'appliquer pour la plupart des achats. En savoir plusEn savoir plus
Autres objets du vendeurContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois
Description exacte
5.0
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0

Évaluations du vendeur (2 925)

Toutes les évaluationsselected
Positives
Neutres
Négatives
  • i***d (209)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    Dernier mois
    Achat vérifié
    Shipped and arrived quickly, packaged with care, as described and even better than expected at a fair price. Great seller! Thank you!
  • 4***n (7468)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    6 derniers mois
    Achat vérifié
    Item received quickly and very well packed. It was as described and a great value. I highly recommend this seller.
  • c***e (5)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    6 derniers mois
    Achat vérifié
    I received my hymnal on the 24th. Was amazed at the condition, it’s beautiful. The package was in perfect condition. The seller had taken great care to see that the book was not damaged. Condition better than the seller had described. I wish they had more of these, would never hesitate to deal with this seller again. Thank you!