|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Des jeux vidéo à la vie réelle : puiser dans Minecraft pour inspirer créativité et -

Texte d'origine
From Video Games to Real Life: Tapping into Minecraft to Inspire Creativity and
État :
Très bon état
Prix :
28,71 USD
Environ26,76 EUR
Pas d'inquiétude ! Retours acceptés.
Livraison :
Lieu où se trouve l'objet : Center Moriches, New York, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le ven. 28 juin et le lun. 1 juil. à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :403118066533
Dernière mise à jour le 01 juin 2024 01:45:57 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon état: Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent ...
ISBN
9781440843785
Subject Area
Games & Activities, Language Arts & Disciplines
Publication Name
From Video Games to Real Life : Tapping into Minecraft to Inspire Creativity and Learning in the Library
Publisher
Bloomsbury Publishing USA
Item Length
9.2 in
Subject
Library & Information Science / School Media, Library & Information Science / Archives & Special Libraries, Library & Information Science / Administration & Management, Video & Electronic, Library & Information Science / Collection Development
Publication Year
2016
Type
Study Guide
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Educational Level
High School, Elementary School
Author
Mary L. Gazdik
Item Weight
9 Oz
Item Width
6.1 in
Number of Pages
128 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Minecraft is more than "just a video game"; it's a powerful tool that librarians and other educators can use to engage students and spark legitimate learning experiences. This book shows you how to use Minecraft as a vehicle to promote learning and creativity, supplying specific, easy-to-replicate programs, ideas, and instructions for hands-on activities. By connecting the game to the maker movement and building off the game's popularity, you'll be able to use Minecraft to promote STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics) learning. The book ties Minecraft to maker activities, learning in the library, three-dimensional printing, literary activities, crafting, and more. The activities in this book will also enable you to help children ages 8-14 to expand their key 21st-century skills, such as collaboration, trial and error, and discovery.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
1440843783
ISBN-13
9781440843785
eBay Product ID (ePID)
220386798

Product Key Features

Educational Level
High School, Elementary School
Number of Pages
128 Pages
Language
English
Publication Name
From Video Games to Real Life : Tapping into Minecraft to Inspire Creativity and Learning in the Library
Publication Year
2016
Subject
Library & Information Science / School Media, Library & Information Science / Archives & Special Libraries, Library & Information Science / Administration & Management, Video & Electronic, Library & Information Science / Collection Development
Type
Study Guide
Subject Area
Games & Activities, Language Arts & Disciplines
Author
Mary L. Gazdik
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
9 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
Elementary/High School
LCCN
2016-029503
Reviews
"From start to finish, this volume is a valuable tool for anyone looking to capitalize on the popularity of Minecraft and/or Making." - Booklist Online, "From start to finish, this volume is a valuable tool for anyone looking to capitalize on the popularity of Minecraft and/or Making." -- Booklist Online "Overall, Glendening does an exemplary job of providing libraries with an idea of the tools and resources required to create, organize, and offer a genre-themed avenue into exciting, creative lab activities and STEM programming." -- VOYA
Number of Volumes
1 Vol.
Illustrated
Yes
Lc Classification Number
Z718.3.G58 2016
Table of Content
Introduction 1 Minecraft and the Maker Movement2 Minecraft in Real Life Club3 Minecraft and Learning in an Informal Environment4 Minecraft, 3D Printing, and 3D Design5 Minecraft and Literacy Activities6 Minecraft and Making7 Crafting with Minecraft Epilogue Resources Index
Copyright Date
2016

Description de l'objet fournie par le vendeur

Bookbarn87

Bookbarn87

100% d'évaluations positives
9 218 objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
5.0
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (2 967)

t***c (526)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As described
i***2 (230)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Exactly the book I was looking for. Came quick and was packaged well, thanks!
7***o (1128)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great book! Love it!

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.