Vous en avez un à vendre ?

Jeux vidéo : perceptions des parents, rôle des médias sociaux et effets sur le comportement par-

Texte d'origine
Video Games: Parents' Perceptions, Role of Social Media & Effects on Behavior by
État :
Neuf
3 disponibles
Prix :
204,75 USD
Environ188,22 EUR
Pas d'inquiétude ! Retours acceptés.
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Calgary, Alberta, Canada
Délai de livraison :
Estimé entre le sam. 15 juin et le sam. 22 juin à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :386903462695
Dernière mise à jour le 05 juin 2024 03:17:21 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN-13
9781633210158
Type
Does not apply
ISBN
9781633210158
Book Title
Video Games : Parents' Perceptions, Role of Social Media and Effects on Behavior
Item Length
10.2 in
Publisher
NOVA Science Publishers, Incorporated
Publication Year
2014
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Author
Jeffrey Graham
Genre
Education, Games & Activities
Topic
Video & Electronic, Learning Styles
Item Width
7.1 in
Item Weight
17.9 Oz
Number of Pages
195 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Video games are not necessarily uniform in the "lessons" they teach players. Indeed, even violent video games are not simply hotbeds of violent content. For example, the popular Call of Duty and Resident Evil series require players to behave violently in order to protect other people or computer characters. Thus, in these games, aggression is taught in simultaneity with altruism. The questions, then, arise 1) whether social learning is an appropriate explanation for long-term effects of games, and 2) whether games can only teach antisocial lessons. The first chapter of this book addresses video game effects from a long-term, holistic perspective, focusing on antisocial and prosocial outcomes, using a conveniently collected survey dataset. Moreover, this book also analyses video games by different genres. Furthermore, this book provides information on associations and gender differences in children's situational motivation, rate of perceived exertion and physical activity levels in exergaming; the efficiency of brain training versus recreational video games; the effect of social media in the video game industry; video games and their correlation with school and cognitive performance; video games and the effect they may have on seizures; and video gaming and the enhancement of prosocial behaviours.

Product Identifiers

Publisher
NOVA Science Publishers, Incorporated
ISBN-10
1633210154
ISBN-13
9781633210158
eBay Product ID (ePID)
202502872

Product Key Features

Book Title
Video Games : Parents' Perceptions, Role of Social Media and Effects on Behavior
Author
Jeffrey Graham
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Video & Electronic, Learning Styles
Publication Year
2014
Illustrator
Yes
Genre
Education, Games & Activities
Number of Pages
195 Pages

Dimensions

Item Length
10.2 in
Item Width
7.1 in
Item Weight
17.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Gv1469.34.P79v54
Table of Content
Preface; The Possible Prosocial & Antisocial Effects of Playing Video Games Frequently; Childrens Situational Motivation, Rate of Perceived Exertion & Physical Activity Levels in Exergaming: Associations & Gender Differences; Efficiency of Brain Training vs. Recreational Video Games for Cognitive/Academic Performance: A Synthesis of 3 Experiments; Communities of Players: Scale & Scope, & the Effect of Social Medias in the Video Game Industry; Video Games & School/Cognitive Performances: A Study on 27000 Middle School Teenagers; Video Games & Seizures: A Review; Gaming for Good: Video Games & Enhancing Prosocial Behaviour; Index.
Copyright Date
2014
Lccn
2014-016922
Dewey Decimal
794.8
Dewey Edition
23

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.liaterelgaednarg@yabe
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% d'évaluations positives
2,7 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (1 024 519)

s***u (107)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Book received in great condition and exactly as advertised. Fast shipping and great price too. Highly recommend this eBay seller. Excellent purchase experience. Thanks again.
b***4 (212)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good DVD of acoustic slide guitar. I have the book to go with the DVD. Securely packaged combined with Fast shipping and delivery. 5 Stars ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ I’ll be back from 🇨🇦
a***3 (1380)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
very nice

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.