|Mis en vente dans la catégorie :
Le vendeur est absent jusqu'au 25 mai 2024. Suivez cet objet pour ne pas le perdre de vue.
Vous en avez un à vendre ?

Mener des recherches en design éducatif - 0415618045, Susan McKenney, livre de poche-

Texte d'origine
Conducting Educational Design Research - 0415618045, Susan McKenney, paperback
État :
Etat correct
Prix :
44,97 USD
Environ41,39 EUR
Pas d'inquiétude ! Retours acceptés.
Livraison :
Gratuit Standard Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Houston, Texas, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le sam. 1 juin et le jeu. 6 juin à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :386843703403
Dernière mise à jour le 19 mai 2024 14:59:30 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Etat correct: Livre présentant des marques d'usure apparentes. La couverture peut être légèrement ...
Book Title
Conducting Educational Design Research
ISBN
9780415618045
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Item Height
0.6in
Author
Thomas C. Reeves, Jan Herrington, Susan Mckenney
Item Length
9.2in
Publisher
Routledge
Item Width
6.2in
Item Weight
13.1 Oz
Number of Pages
256 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Educational design research blends scientific investigation with systematic development and implementation of solutions to educational problems. Empirical investigation is conducted in real learning settings-not laboratories-to craft usable and effective solutions. At the same time, the research is carefully structured to produce theoretical understanding that can serve the work of others. To support graduate students as well as experienced researchers who are new to this approach, Conducting Educational Design Research integrates multiple perspectives of educational design research throughout this three-part book. Part one clarifies the educational design research origins, approach and outcomes. It also presents a generic model portraying the overall process. Part two discusses the constituent elements of the model in detail, these are: analysis and exploration; design and construction; evaluation and reflection; and implementation and spread. Part three offers recommendations for proposing, reporting and advancing educational design research. Through related readings and richly varied examples, Conducting Educational Design Research offers clear and well-documented guidance on how to conceptualize and conduct this stimulating form of inquiry. For decades, policies for educational research worldwide have swung back and forth between demanding rigor above all other concerns, and increasing emphasis on impact. These two qualities need not be mutually exclusive. This volume supports readers in grasping and realizing the potential of educational design research. It demonstrates how rigorous and relevant investigation can yield both theoretical understanding and solutions to urgent educational problems.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415618045
ISBN-13
9780415618045
eBay Product ID (ePID)
109179910

Product Key Features

Author
Thomas C. Reeves, Jan Herrington, Susan Mckenney
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.6in
Item Width
6.2in
Item Weight
13.1 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1028.38m35 2012
Reviews
"Regardless of your experience level with this type of research, this book is likely to make a significant contribution to your thinking about design research. the authors offer a robust yet concise tool for developing a proposal for educational design research. These considerations range from framing the initial literature review to considerations for the impact of an educational design research project more broadly. The tool makes an excellent structure for guiding the production of high-quality manuscripts." Keri D. Valentine and Theodore J. Kopcha, University of Georgia, Educational Media International, "Regardless of your experience level with this type of research, this book is likely to make a significant contribution to your thinking about design research. the authors offer a robust yet concise tool for developing a proposal for educational design research. These considerations range from framing the initial literature review to considerations for the impact of an educational design research project more broadly. The tool makes an excellent structure for guiding the production of high-quality manuscripts."  Keri D. Valentine and Theodore J. Kopcha, University of Georgia, Educational Media International
Table of Content
Part I: Foundations 1. About educational design research 2. Contributions to theory and practice: Concepts and examples 3. Toward a generic model for educational design research Part II: Core Processes 4. Analysis and exploration 5. Design and construction 6. Evaluation and reflection 7. Implementation and spread Part III: moving forward 8. Writing proposals for educational design research 9. Reporting educational design research 10. Looking back and looking ahead
Copyright Date
2012
Target Audience
College Audience
Topic
Computers & Technology, General, Research
Lccn
2011-041864
Dewey Decimal
371.1007
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Booktrolls LLC
Patrick Higginbotham
9600 Bamboo Rd
77041 Houston, TX
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.erotskoobenilnoruoy@ecivresremotsuc
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Your Online Bookstore Company

Your Online Bookstore Company

99,1% d'évaluations positives
3,4 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (1 029 104)

a***s (620)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
The book came as advertised. Arrived very quickly.
7***h (16)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Book was delivered by USPS wrapped box and in good shape thank you
7***h (16)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Book was delivered wrapped box and in good shape thank you so much

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.