|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Jeunes mathématiciens au travail : construire des fractions, des décimales et des pourcentages-

Texte d'origine
Young Mathematicians at Work: Constructing Fractions, Decimals, and Percents
Texte d'origine
by Fosnot, Catherine Twomey; Dolk,... | PB | Acceptable
État :
Etat correct
Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... En savoir plusà propos de l'état
2 disponibles / 1 vendus
Prix :
4,80 USD
Environ4,49 EUR
Pas d'inquiétude ! Livraison et retours gratuits.
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Aurora, Illinois, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le jeu. 27 juin et le lun. 1 juil. à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :375031873389
Dernière mise à jour le 21 juin 2024 15:40:49 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Etat correct
Livre présentant des marques d'usure apparentes. La couverture peut être légèrement endommagée, mais son intégrité est intacte. La reliure peut être légèrement endommagée, mais son intégrité est intacte. Existence possible de notes dans les marges, de soulignement et de surlignement de texte. Aucune page manquante, ni aucun autre défaut susceptible de compromette la lisibilité ou la compréhension du texte. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts. Afficher toutes les définitions des étatsla page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Commentaires du vendeur
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
0325003556
Subject Area
Mathematics, Education
Publication Name
Young Mathematicians at Work : Constructing Fractions, Decimals, and Percents
Publisher
Heinemann
Item Length
9.2 in
Subject
General, Teaching Methods & Materials / Mathematics, Teaching Methods & Materials / General, Arithmetic
Publication Year
2002
Series
Young Mathematicians at Work Ser.
Type
Study Guide
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Educational Level
High School, Elementary School
Author
Catherine Twomey Fosnot, Maarten Dolk
Item Weight
11.7 Oz
Item Width
7.5 in
Number of Pages
192 Pages

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Heinemann
ISBN-10
0325003556
ISBN-13
9780325003559
eBay Product ID (ePID)
102890152

Product Key Features

Educational Level
High School, Elementary School
Number of Pages
192 Pages
Publication Name
Young Mathematicians at Work : Constructing Fractions, Decimals, and Percents
Language
English
Subject
General, Teaching Methods & Materials / Mathematics, Teaching Methods & Materials / General, Arithmetic
Publication Year
2002
Type
Study Guide
Subject Area
Mathematics, Education
Author
Catherine Twomey Fosnot, Maarten Dolk
Series
Young Mathematicians at Work Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
11.7 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Elementary/High School
LCCN
2002-022208
Grade From
Fifth Grade
Illustrated
Yes
Grade To
Eighth Grade
Table Of Content
1. "Mathematics" or "Mathematizing"? 2. The Landscape of Learning 3. Equivalence on the Horizon 4. Developing Part/Whole Big Ideas and Strategies 5. Developing Mathematical Models 6. Algorithms Versus Number Sense 7. Developing Efficient Computation with Minilessons 8. Assessment 9. Teachers as Mathematicians
Synopsis
In our efforts to reform mathematics education, we've learned a tremendous amount about young students' strategies and the ways they construct knowledge, without fully understanding how to support such development over time. The Dutch do. So, funded by the National Science Foundation and ExxonMobil, Mathematics in the City was begun, a collaborative inservice project that pooled the best thinking from both countries. In Young Mathematicians at Work , Catherine Fosnot and Maarten Dolk reveal what they learned after several years of intensive study in numerous urban classrooms. In this third volume in a series of three, Fosnot and Dolk focus on how children in grades 5-8 construct their knowledge of fractions, decimals, and percents. Their book: describes and illustrates what it means to do and learn mathematics. contrasts word problems with true problematic situations which support and enhance investigation and inquiry. provides strategies to help teachers turn their classrooms into math workshops. explores the cultural and historical development of fractions, decimals, and their equivalents and the ways in which children develop similar ideas and strategies. defines and gives examples of modeling, noting the importance of context. discusses calculation using number sense and the role of algorithms in computation instruction. describes how to strengthen performance and portfolio assessment. focuses on teachers as learners by encouraging them to see themselves as mathematicians., In our efforts to reform mathematics education, we've learned a tremendous amount about young students' strategies and the ways they construct knowledge, without fully understanding how to support such development over time. The Dutch do. So, funded by the National Science Foundation and ExxonMobil, Mathematics in the City was begun, a collaborative inservice project that pooled the best thinking from both countries. In "Young Mathematicians at Work," Catherine Fosnot and Maarten Dolk reveal what they learned after several years of intensive study in numerous urban classrooms.In this third volume in a series of three, Fosnot and Dolk focus on how children in grades 5-8 construct their knowledge of fractions, decimals, and percents. Their book: describes and illustrates what it means to do and learn mathematics. contrasts word problems with true problematic situations which support and enhance investigation and inquiry. provides strategies to help teachers turn their classrooms into math workshops. explores the cultural and historical development of fractions, decimals, and their equivalents and the ways in which children develop similar ideas and strategies. defines and gives examples of modeling, noting the importance of context. discusses calculation using number sense and the role of algorithms in computation instruction. describes how to strengthen performance and portfolio assessment. focuses on teachers as learners by encouraging them to see themselves as mathematicians., In this third volume in a series of three, Fosnot and Dolk focus on how children in grades 5-8 construct their knowledge of fractions, decimals, and percents.
LC Classification Number
QA137.F67 2002
ebay_catalog_id
4
Copyright Date
2002

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.skoobtfirht@yabe.selas
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% d'évaluations positives
17,8 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (5 226 669)

e***s (461)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
THANK YOU...
o***o (1425)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
An a++++seller. Just the best. Thanking. You.,
a***m (258)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fast shipping, A+ seller!

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.