|Mis en vente dans la catégorie :
Cet objet est en rupture de stock.
Vous en avez un à vendre ?

Explorer le pays des merveilles : programmation Java utilisant Alice et le calcul multimédia-

Texte d'origine
Exploring Wonderland: Java Programming Using Alice and Media Computation
Texte d'origine
by Dann, Wanda P.; Cooper, Stephen P.;... | PB | Good
État :
Bon état
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... En savoir plusà propos de l'état
Prix :
5,62 USD
Environ5,26 EUR
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Aurora, Illinois, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le jeu. 27 juin et le sam. 29 juin à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :374503953359
Dernière mise à jour le 24 mai 2024 20:17:53 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts. Afficher toutes les définitions des étatsla page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Commentaires du vendeur
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
2 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780136001591
Subject Area
Computers
Publication Name
Exploring Wonderland : Java Programming Using Alice and Media Computation
Publisher
Prentice Hall PTR
Item Length
9.3 in
Subject
Programming Languages / General, Programming Languages / Java
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Wanda P. Dann, Stephen P. Cooper, Barbara Ericson, Randy Pausch
Item Weight
31.7 Oz
Item Width
7.5 in
Number of Pages
672 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Fundamental programming concepts are introduced using Alice and media computation examples to facilitate an easier transition to Java. KEY TOPICS Getting Started with Alice; Program Design and Implementation in Alice; Object Oriented Concepts in Alice; Working with Objects in Java; Drawing in Java; Functions and Conditionals in Alice; Repetition: Loops in Alice; Modifying all Samples in a Sound in Java; Modifying Samples using Ranges; Modifying Pictures using Loops; Modifying Pixels in a Matrix; Conditionally Modifying Pixels; Creating Classes; Creating and Modifying Text; Repetition: Recursion in Alice; Speed; Encoding, Manipulating, and Creating Movies; Abstract Classes, Polymorphism, and Inheritance. MARKET This book will appeal to anyone with an interest in video games or animated films that wants to learn programming in an approachable and intuitive manner.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0136001599
ISBN-13
9780136001591
eBay Product ID (ePID)
65911113

Product Key Features

Number of Pages
672 Pages
Language
English
Publication Name
Exploring Wonderland : Java Programming Using Alice and Media Computation
Publication Year
2009
Subject
Programming Languages / General, Programming Languages / Java
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Author
Wanda P. Dann, Stephen P. Cooper, Barbara Ericson, Randy Pausch
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
31.7 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
7.5 in

Additional Product Features

Dewey Edition
22
Target Audience
College Audience
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
005.133
Table of Content
Preface Chapter 1 Getting Started with Alice 1-1 Introduction to Alice 1-2 Alice concepts Chapter 2 Program Design and Implementation in Alice 2-1 Scenarios and storyboard design 2-2 Translating a storyboard to program code Chapter 3 Object Oriented Concepts in Alice 3-1 Classes, objects, and methods 3-2 Creating object methods and inheritance 3-3 Using parameters for passing information to a method Chapter 4 Working with Objects in Java 4-1 Introduction to DrJava 4-2 Working with turtles 4-3 Creating methods in Java 4-4 Passing parameters to methods 4-5 Concepts summary Chapter 5 Drawing in Java 5-1 Working with Media 5-2 Drawing using the Graphics class 5-3 Using Graphics2D for advanced drawing 5-4 Using Media Computation with Alice Pictures 5-5 Concepts Summary Chapter 6 Functions and Conditionals in Alice 6-1 Functions and abstraction 6-2 Conditional execution with If/Else and Boolean functions Chapter 7 Repetition: Loops in Alice 7-1 For loops and nested for loops 7-2 While a conditional loop 7-3 Lists and looping 7-4 List search Chapter 8 Modifying all samples in a sound in Java 8-1 How sound is encoded as a 1D array 8-2 Manipulating sounds 8-3 Changing the volume of sounds with loops 8-4 Conditionally modifying sounds 8-5 Using Media Computation with Alice 8-6 Concepts summary Chapter 9 Modifying samples using ranges 9-1 Manipulating different sections of a sound differently 9-2 Creating a sound clip 9-3 Splicing sounds 9-4 Reversing a sound 9-5 Mirroring a sound 9-6 Blending sounds 9-7 Creating an echo 9-8 How sampling keyboards work 9-9 Using Alice with Media Computation 9-10 Concepts summary Chapter 10 Modifying pictures using loops 10-1 How pictures are encoded 10-2 Manipulating pictures 10-3 Changing color values 10-4 Using Media Computation with Alice 10-5 Concepts summary Chapter 11 Modifying pixels in a matrix 11- 1 Copying pixels using a nested loop 11-2 Copying and transforming pictures 11-3 Using Media Computation with Alice 11-4 Concepts summary Chapter 12 Conditionally modifying pixels 12-1 Conditional pixel changes 12-2 Simple edge detection, conditionals with two options 12-3 Sepia-toned and posterized pictures, multiple conditionals 12-4 Highlighting extremes 12-5 Combing pixels: Blurring 12-6 Background subtraction 12-7 Chromakey 12-8 Using Media Computation with Alice 12-9 Concepts summary Chapter 13 Creating classes 13-1 Identifying the objects and the fields 13-2 Defining a class 13-3 Overloading constructors 13-4 Working with arrays 13-5 Creating accessors (getters) and modifiers (setters) 13-6 Creating a main method 13-7 Javadoc comments 13-8 Reusing a class via inheritance 13-9 Using Media Computation with Alice 13-10 Concepts summary Chapter 14 Creating and modifying text 14-1 Text as unimedia 14-2 Strings: character sequences 14-3 Files: places to put your strings and other stuff 14-4 Other useful classes: Random 14-5 Networks: getting our text from the web 14-6 Using text to shift between media 14-7 Concepts Summary Chapter 15 Repetition: recursion in Alice 15-1 Introduction to recursion 15-2 Another flavor of recursion Chapter 16 Speed 16-1 Focusing on Computer Science 16-2 What makes programs fast? 16-3 What makes a computer fast? 16-4 Concepts summary Chapter 17 Encoding, manipulating, and creating movies 17-1 Generating Frame-based Animations 17-2 Working with video frames 17-3 Using Media Computation with Alice 17-4 Concepts summary Chapter 18 Abstract Classes, Polymorphism, and Inheritance 18-1 Object Oriented Analysis 18-2 Generalization / Specialization 18-3 Polymorphism 18-4 Shape example 18-5 Interfaces 18-6 Interfaces and Abstract Classes 18-7 Concept summary Appendices A. Using Alice a tutorial B. Alice tips & techniques C. Quick reference to Java
Copyright Date
2010

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.skoobtfirht@yabe.selas
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% d'évaluations positives
17,8 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (5 226 401)

9***2 (88)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Item came on time. Thank you.
m***e (47)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Product arrived quickly and item was just as described. Recommended seller.
o***a (77)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good conditions of the book, fast delivery, perfect transaction - thank you!

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.