|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Triomphes et erreurs dans le commerce de détail : victimes de la concurrence dans le nouvel âge du marché-

Texte d'origine
Retailing Triumphs and Blunders: Victims of Competition in the New Age of Market
État :
Neuf
3 disponibles
Prix :
139,68 USD
Environ130,12 EUR
Pas d'inquiétude ! Retours acceptés.
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Fairfield, Ohio, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le jeu. 27 juin et le mar. 9 juil. à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :364451584235
Dernière mise à jour le 05 mars 2024 10:21:58 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN-13
9780899308692
Book Title
Retailing Triumphs and Blunders
ISBN
9780899308692
Subject Area
Education, Business & Economics
Publication Name
Retailing Triumphs and Blunders : Victims of Competition in the New Age of Marketing Management
Item Length
9 in
Publisher
Bloomsbury Publishing USA
Subject
Marketing / General, Industries / Retailing, Decision-Making & Problem Solving, General
Publication Year
1995
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Ronald D. Michman, Alan J. Greco
Item Width
6 in
Item Weight
20.5 Oz
Number of Pages
280 Pages

À propos de ce produit

Product Information

In today's world of galloping change, adjustment and anticipation have become ever more vital for retail operations. Many retailers have successfully anticipated change, while others have simply become relics of retailing history. Facing intense environmental competition, different types of retail institutions, whether a mass merchandiser or a hotel, find themselves confronting different types of challenges. The stories of a spectrum of retailers highlight the variables necessary for duplicating success and avoiding failure. This timely work provides a starting point for understanding the complexities and interrelationships in retail management.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
0899308694
ISBN-13
9780899308692
eBay Product ID (ePID)
482874

Product Key Features

Author
Ronald D. Michman, Alan J. Greco
Publication Name
Retailing Triumphs and Blunders : Victims of Competition in the New Age of Marketing Management
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing / General, Industries / Retailing, Decision-Making & Problem Solving, General
Publication Year
1995
Type
Textbook
Subject Area
Education, Business & Economics
Number of Pages
280 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
0.8 in
Item Width
6 in
Item Weight
20.5 Oz

Additional Product Features

LCCN
95-019469
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5429
Reviews
"This book is interesting, informative, and easy to read. It is recommended for retailing managers, academcs, and students." Journal of Consumer Marketing
Table of Content
Preface Acknowledgments Department Stores: Dinosaurs and Champions Mass Retailers: Gone Are the Days The Old Five and Dime: An Endangered Species Supermarkets: Competitive Victims Discounters: Challengers and Warriors Specialty Clothing Stories: Battling the Giants Home Improvement Centers: A New Powerhouse Hamburgers: Gold in Those Hills Hotels: Adventures in Lifestyle Market Segmentation Credit Cards: The Plastic Wars In-Home Shopping: Retailing without Walls Selected Bibliography Index
Copyright Date
1995
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
658.8/7
Dewey Edition
20
Illustrated
Yes

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.liaterelgaednarg@yabe
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% d'évaluations positives
2,7 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (1 024 739)

1***n (17)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great book
i***t (622)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Shipped quickly and just as described. Infomration in book seems accurate, but there are no photos or illustrations.
4***5 (676)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
All the basic Bhutanese dishes are presented, But I have been there 8 time and cooked with families, so I am used to the heat! No discussion of chilies versus Ema is presented. Also the selection of cheeses is not really discussed. I don't think Bhutanese in the US use Gouda as a substitute!

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.