|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Mener des recherches en design éducatif par Susan McKenney : neuf-

Texte d'origine
Conducting Educational Design Research by Susan McKenney: New
État :
Neuf
Prix :
55,21 USD
Environ50,81 EUR
Pas d'inquiétude ! Retours acceptés.
Livraison :
Gratuit Standard Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Sparks, Nevada, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le ven. 24 mai et le jeu. 30 mai à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :363391170953
Dernière mise à jour le 26 janv. 2024 12:59:41 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
Book Title
Conducting Educational Design Research
Publication Date
2018-08-23
Edition Number
2
ISBN
9781138095564
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Item Length
9.2in
Publisher
Routledge
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7in
Author
Thomas C. Reeves, Susan Mckenney
Features
New Edition
Item Width
6.1in
Item Weight
16.5 Oz
Number of Pages
312 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Educational design research blends scientific investigation with the systematic development and implementation of solutions to educational challenges. Empirical inquiry is conducted in real learning settings - not laboratories - to craft effective solutions to the complex challenges facing educational practitioners. At the same time, the research is carefully structured to produce theoretical understanding that can serve the work of others. Conducting Educational Design Research, 2nd Edition has been written to support graduate students as well as experienced researchers who are new to this approach. Part I describes the origins, outcomes, and generic approach. Part II discusses the core processes of the generic approach in detail. Part III recommends how to propose, report, and advance educational design research. In addition to expanded treatment of research goals and practicalities, more examples, and attention to design-based implementation research, this new edition features enhanced guidance. For each of the four core processes, this volume offers: assessment tools detailed, behind-the-scenes descriptions of actual project work examples of how specific theories have been used to enrich the work For decades, policies for educational research worldwide have swung back and forth between demanding rigor above all other concerns, and increasing emphasis on impact. These two qualities, rigor and impact, need not be mutually exclusive. This volume supports readers in grasping and realizing the potential of educational design research. It demonstrates how rigorous and relevant investigation can yield both theoretical understanding and solutions to urgent educational challenges.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1138095567
ISBN-13
9781138095564
eBay Product ID (ePID)
11038799649

Product Key Features

Author
Thomas C. Reeves, Susan Mckenney
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
New Edition
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
312 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.7in
Item Width
6.1in
Item Weight
16.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1028.38m35 2018
Edition Description
New Edition
Edition Number
2
Table of Content
Part I: Foundations 1: About educational design research 2: Contributions to theory and practice: Concepts and examples 3: Toward a generic model for educational design research Part II: Core processes 4: Analysis and exploration 5: Design and construction 6: Evaluation and reflection 7: Implementation and spread Part III: Moving forward 8: Getting started: Writing proposals & preparing for launch 9: Reporting educational design research 10: Looking back and looking ahead Appendix: Related reading
Copyright Date
2019
Target Audience
College Audience
Topic
Computers & Technology, General
Dewey Decimal
371.1007
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.sirbila@90_skoob_flah
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% d'évaluations positives
1,8 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
4.9
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (459 555)

h***w (5)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
ordered the exact book a week earlier. i just screwed up it's a real good book I'll give this one to a friend
d***n (269)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good item. Good condition. Good price.
j***j (57)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Excellent

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.