|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Hypercompetition: Managing the Dynamics of Strategic Ma - HardBack NEW Richard A

État :
Neuf
5 disponibles
Prix :
40,50 GBP
Environ47,97 EUR
Pas d'inquiétude ! Retours acceptés.
Livraison :
Livraison peut-être pas offerte vers : États-Unis. Consultez la description de l'objet ou contactez le vendeur pour en savoir plus sur les options de livraison. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : PR9 8QH Southport UK, Royaume-Uni
Délai de livraison :
Varie
Retours :
Retour sous 60 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :354277564019
Dernière mise à jour le 27 avr. 2024 21:01:06 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
Weight
804grams
Book Title
Hypercompetition: Managing the Dynamics of Strategic Maneuvering
Publication Date
28/03/1994
ISBN
9780029069387
Publication Year
1994
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Hypercompetition
Item Height
235mm
Author
Richard A. D'aveni
Publisher
Simon & Schuster
Item Width
156mm
Subject
Business
Item Weight
740g
Number of Pages
448 Pages

À propos de ce produit

Product Information

General Motors and IBM have been battered to their cores. Jack Welch, the chairman of General Electric, called the frenzied competition of the 1980's a white knuckle decade and said the 1990s would be worse. In this pathbreaking book that will define this new age of hypercompetition, Richard D'Aveni reveals how competitive moves and countermoves escalate with such ferocity today that the traditional sources of competitive advantage can no longer be sustained. To compete in this dynamic environment, D'Aveni argues that a company must fundamentally shift its strategic focus. He constructs a brilliant operational model that shows how firms move up escalation ladders as advantage is continually created, eroded, destroyed, and recreated through strategic maneuvering in four arenas of competition. Using this Four Arena analysis, D'Aveni explains how competitors engage in a struggle for control by seeking leadership in the arenas of price and quality, timing and know-how, stronghold creation/invasion, and deep pockets. Winners set the pace in each of these four competitive battlegrounds. Using hundreds of detailed examples from hypercompetitive industries such as computers, software, automobiles, airlines, pharmaceuticals, toys and soft drinks, D'Avenie demonstrates how hypercompetitive firms succeed in dynamic markets by disrupting the status quo and creating a continuous series of temporary advantages. They seize the initiative, D'Aveni explains, by employing a set of strategies he calls the New 7-S's Superior Stakeholder Satisfaction, Strategic Soothsaying, Speed, Surprise, Shifting the Rules of Competition, Signaling Strategic Intent, and Simultaneous and Sequential Thrusts. Paradoxically, firms must destroy their competitive advantages to gain advantage, D'Aveni shows. Long-term success depends not on sustaining an advantage through a static, long-term strategy, but instead on formulating a dynamic strategy for the creating, destruction, and recreation of short-term advantages. America must embrace the new reality of hypercompetition, D'Aveni concludes in a compelling analysis of the potential chilling effect of American antitrust laws on competitiveness. This masterful book, essentially an operating manual of strategy and tactics for a new era, will be required reading for managers, planners, consultants, academics, and students of hypercompetitive industries.

Product Identifiers

Publisher
Simon & Schuster
ISBN-13
9780029069387
eBay Product ID (ePID)
88919005

Product Key Features

Author
Richard A. D'aveni
Publication Name
Hypercompetition
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
1994
Type
Textbook
Number of Pages
448 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
156mm
Item Weight
740g

Additional Product Features

Title_Author
Richard A. D'aveni
Country/Region of Manufacture
United States

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAku.oc.sretpahcseilrahc@skoobwontiyub
krddf
Numéro de TVA :
  • GB 920245361
Numéro d'immatriculation de la société :
  • 06386895
Conditions générales de vente
Any questions, please ask!  We are here to help. All emails will be answered within 24 hours (Mon-Fri) Not Inc UK Bank Holidays.
 
Please only use eBay contact form to communicate with us. Please do not attempt to communicate with us via ebay notes or PayPal.
 
All Items will automatically be shipped to checkout selected delivery address. If you wish to change delivery address after check out please email using us within 24 hours via eBay.
 
We usually do not combine on multiple purchases. Items are usually processed and dispatched separately.
 
Please note that from time to time books/items will be reprinted or revised. On rare occasions customers may receive an updated revised book/item which may have a revised cover or description. By purchasing the item from Charlies Chapters Ltd you agree that you are happy to receive a revised edition.
 
AUDIO BOOKS
 
If you are ordering an audio book, please not that these are in CD Audio or MP3 format. If you are unsure please contact us first before purchase.
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Numéro CRN :
  • 06386895
BuyItNowBooks

BuyItNowBooks

98,3% d'évaluations positives
753 322 objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.7
Communication
4.8
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (350 384)

d***l (134)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As advertised. A++++
e***e (4827)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good seller
i***h (2098)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Many thanks for an excellent service - very pleased with this book

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.
Il s'agit d'une annonce privée et votre identité ne sera communiquée à personne à l'exception du vendeur.