|Mis en vente dans la catégorie :
Cet objet est en rupture de stock.
Envoi et livraisonCliquez sur Afficher les détails pour obtenir des informations supplémentaires sur la livraison et les retours.
Vous en avez un à vendre ?

Gestion de la relation client : une approche basée sur des données par V. Kum-

Texte d'origine
Customer Relationship Management: A Databased Approach By V. Kum
Awesomebooksusa
  • (418945)
  • Inscrit comme vendeur professionnel
13,10 USD
Environ11,76 EUR
État :
Très bon état
Livraison :
Gratuit USPS Media MailTM.
Lieu où se trouve l'objet : MD, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le ven. 27 sept. et le mer. 2 oct. à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour.
Paiements :
    

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. En savoir plusGarantie client eBay - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :335206323787
Dernière mise à jour le 09 sept. 2024 11:29:26 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon état: Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent ...
Title
Customer Relationship Management: A Databased Approach
ISBN
9780471271338
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Customer Relationship Management : a Databased Approach
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Length
10 in
Subject
Marketing / General, Customer Relations, Sales & Selling / General
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Werner Reinartz, V. Kumar, Werner J. Reinartz
Item Weight
25.3 Oz
Item Width
8 in
Number of Pages
352 Pages

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0471271330
ISBN-13
9780471271338
eBay Product ID (ePID)
30536570

Product Key Features

Number of Pages
352 Pages
Language
English
Publication Name
Customer Relationship Management : a Databased Approach
Subject
Marketing / General, Customer Relations, Sales & Selling / General
Publication Year
2005
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Werner Reinartz, V. Kumar, Werner J. Reinartz
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
25.3 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
0
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8/12/0285574
Table Of Content
Preface. PART I: DATABASE MARKETING STRATEGY. Chapter 1. CRM, Database Marketing, and Customer Value. Chapter 2. CRM Industry Landscape. Chapter 3. Strategic CRM. Chapter 4. Implementing the CRM Strategy. Chapter 5. Introduction to Customer-Based Marketing Metrics. Chapter 6. Customer Value Metrics-Concepts and Practices. PART II: IMPLEMENTATION OF DATABASE MARKETING. Chapter 7. Using Databases. Chapter 8. Designing Loyalty Programs. Chapter 9. Effectiveness of Loyalty Programs. Chapter 10. Data Mining. Chapter 11. Campaign Management. PART III: ADVANCES IN CRM APPLICATIONS. Chapter 12. Applications of Database Marketing in B-to-C and B-to-B Scenarios. Chapter 13. Application of the Customer Value Framework to Marketing Decisions. PART IV: CHANNELS AND CRM. Chapter 14. Impact of CRM on Marketing Channels. Glossary. Index.
Synopsis
CRM that puts the customer (not technology) first! All too often, today's companies focus on the technology of Customer Relationship Management (CRM), and lose sight of its primary goal--profitability. Offering a much-needed customer focus for the field, Kumar and Reinartz emphasize the strategic principles of customer-centric marketing that are at the heart of every successful CRM program. The text offers comprehensive coverage of CRM and its impact on various marketing activities, as well as clear explanations of databases and datamining with rigor and relevance. "This is the book that the marketing field has been waiting for.A Kumar and Reinartz have taken the confusion out of CRM. Their exposition of CRM theory and practice is definitive, original and illustrated with actual cases. This is the kind of book that belongs in the training of every professional marketer." -- Philip Kotler, Kellogg School of Management "[The authors'] key concern is the management of profitable customer relationships. This book provides a nice integration of cutting edge academic thinking and practical CRM strategy and implementation. As such, it provides rigor with relevance..." -- Michael Braekler, Head of Customer Relationship Management, BMW Group Germany "This book provides an insightful roadmap to make your CRM strategy successful. It will be an indispensable reference for those seeking transformational changes within a more efficient customer centric approach in their business strategy." -- Jean-Christophe Tellier, CEO Novartis Pharma Belgium, Customer Relationship Management (CRM) offers the promise of maximized profits for today's highly competitive businesses. This innovate book provides readers with the tools and techniques to effectively use CRM., Customer Relationship Management: A Databased Approach offers the promise of maximized profits for today's highly competitive businesses. This innovative book provides readers with the tools and techniques to effectively use CRM. It emphasizes the utilization of database marketing in order to build strong and profitable customer relationships. Kumar first describes how to implement database marketing and then looks at recent advances in CRM applications. Critical marketing issues like optimum resource allocation, purchase sequence, and the link between acquisition, retentions, and profitability are also examined on the basis of empirical findings.
LC Classification Number
HF5415.5

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Numéro de TVA :
  • GB 724498118
Numéro d'immatriculation de la société :
  • 03800600
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Numéro CRN :
  • 03800600
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% d'évaluations positives
1,3 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Membre depuis mars 2009

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois
Description exacte
4.8
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
5.0

Catégories populaires de cette Boutique

Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (520 924)

  • _***d (6)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    Dernier mois
    Achat vérifié
    El artículo correspondía al de la descripción. Llegó quizá en un bolsa con poca protección por lo que el libro llegó con daños en la cubierta. Hablé con el vendedor y me ofreció muy amablemente un reembolso. Muy contento con el vendedor.
  • l***c (29)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    Dernier mois
    Achat vérifié
    Item in condition described. The shipment tracking was completely opaque and shipping was slow. The seller used a third-party shipping solution provider that gave a USPS tracking number, but, USPS had no real tracking info. I was not able to see any delivery estimate until the day before it arrived. When the delivery date estimate finally materialized, it was off by two days, saying arrival would be on e.g. the 5th when it actually arrived on the 3rd.
  • b***3 (500)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    Dernier mois
    Achat vérifié
    As the title mentions awesomebooksusa, most books have been rarely awesome but the book prices have been almost generous, granted. Unbelievable services : 3 day international shipping, prompt dispatch, newly book condition, provided tracking, secure package, exactly received book, and safe deliveries. My gratitude to the seller’s thoughts of the needy buyers sending the wanted books to the new residence. Many thanks! Arabella

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.