|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Notre culture de test axée sur les résultats : How It Adv, Lesch.+-

Texte d'origine
Our Results-Driven, Testing Culture: How It Adv, Lesch.+
État :
Neuf
3 disponibles
Prix :
48,19 USD
Environ44,94 EUR
Pas d'inquiétude ! Retours acceptés.
Livraison :
Lieu où se trouve l'objet : NY, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le sam. 22 juin et le sam. 29 juin à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :334102480999
Dernière mise à jour le 04 juin 2024 12:12:58 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
PublishedOn
2007-08-10
ISBN
9781578866625
EAN
9781578866625
Subject Area
Education
Publication Name
Our Results-Driven, Testing Culture : How It Adversely Affects Students' Personal Experience
Item Length
8.7 in
Publisher
Rowman & Littlefield Education
Subject
Educational Policy & Reform / General, Educational Psychology, Student Life & Student Affairs, Aims & Objectives, Testing & Measurement
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Item Height
0.5 in
Author
Lyn Lesch
Item Width
5.5 in
Item Weight
7.4 Oz
Number of Pages
154 Pages

À propos de ce produit

Product Information

This book is intended to be a discussion point for how to develop a healthy relationship between personal experience and academic learning--which in light of our current results driven, testing culture, is the real benefit of the book.

Product Identifiers

Publisher
Rowman & Littlefield Education
ISBN-10
1578866626
ISBN-13
9781578866625
eBay Product ID (ePID)
60324420

Product Key Features

Author
Lyn Lesch
Publication Name
Our Results-Driven, Testing Culture : How It Adversely Affects Students' Personal Experience
Format
Perfect
Language
English
Subject
Educational Policy & Reform / General, Educational Psychology, Student Life & Student Affairs, Aims & Objectives, Testing & Measurement
Publication Year
2007
Type
Textbook
Subject Area
Education
Number of Pages
154 Pages

Dimensions

Item Length
8.7 in
Item Height
0.5 in
Item Width
5.5 in
Item Weight
7.4 Oz

Additional Product Features

LCCN
2007-018147
Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
Lb3051.L4542 2007
Reviews
In the spirit of Summerhill, Lyn Lesch's Our Results-Driven Testing Culture: How It Adversely Affects Students' Personal Experience offers a contemporary narrative of one school whose instruction, assessment, and design are unconventional by today's standards....This glimpse, a keen reminder of the importance of alternative perspectives and the once-lauded progressive tradition, makes Our Results-Driven Testing Culture: How it Adversely Affects Students' Personal Experience a worthwhile read., Lyn's work makes a persuasive argument not only for a closer analysis of the current results driven educational structures and how they contain children's genuine experience of learning and exploratory thinking, but also gives a credible case for the development of a more experience-based teaching philosophy and approach., In an effort to meet the shallow performance demands of recent school legislation, parents and teachers have too often sacrificed what they know to be the best interests of their children for better scores. [Lesch] starts with a view of children and their possibilities that leads him to very different conclusions., Lesch's dedication to truth and children's experiences, and his profound questioning of the meaning of healthy and significant education for our youth, have led him to develop an important and interesting work that society needs to see., I believe that, as time goes on, Lyn's views on education, though not now on many people's radar screens, will become increasingly significant. He sees so clearly into the minds of young people that I often chuckle at how I could have missed such simple truths., If we are to have a conversation about the path we have chosen for our schools, voice's like Lyn Lesch's will be crucial. As a teacher, I hope that his voice can be heard and we can truly begin to debate the future of education., Lyn Lesch adds his important voice to an essential question haunting contemporary education: What is the cost of our accelerating test-driven school culture to children's learning and development? He brings a fresh perspective to the discussion as a parent, engaged citizen, deinstitutionalized scholar, public school teacher, and founder of The Children's School in Evanston, Illinois. His laser draws energy and example from all these experiences and offers, finally, a vision of healthy development and authentic learning., In the spirit of Summerhill , Lyn Lesch's Our Results-Driven Testing Culture: How It Adversely Affects Students' Personal Experience offers a contemporary narrative of one school whose instruction, assessment, and design are unconventional by today's standards....This glimpse, a keen reminder of the importance of alternative perspectives and the once-lauded progressive tradition, makes Our Results-Driven Testing Culture: How it Adversely Affects Students' Personal Experience a worthwhile read.
Table of Content
Chapter 1 Introduction Chapter 2 Our Results-Driven, Testing Culture Chapter 3 Learning and Experience Chapter 4 Evaluations and Disembodied Learning Chapter 5 Cognitive Learning and Student Impressions Chapter 6 Adult Preconceptions and Student Needs Chapter 7 Developmental Concerns Chapter 8 A Just Equilibrium Chapter 9 The Student's Own Experience Chapter 10 Diagnosis and Evaluation Chapter 11 Continuums of Learning
Copyright Date
2007
Dewey Decimal
371.8019
Dewey Edition
22

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Numéro de TVA :
  • GB 724498118
Numéro d'immatriculation de la société :
  • 03800600
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Numéro CRN :
  • 03800600
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

97,9% d'évaluations positives
1,2 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.8
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (514 330)

e***o (70)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
CD packaged appropriately for shipping and sent promptly.
a***a (624)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great! Just as described.
v***f (1030)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
The Mr. Magorium Wonder Emporium DVD has arrived safely. Thank You!

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.