|Mis en vente dans la catégorie :
Cet objet est en rupture de stock.
Vous en avez un à vendre ?

Moving On to Key Stage 1: Improving Transition from the Early Years Foundation

État :
Très bon état
En rupture de stock / 12 vendus
Prix :
4,12 GBP
Environ4,85 EUR
Livraison :
8,99 GBP (environ 10,58 EUR) Standard. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : South East, Royaume-Uni
Délai de livraison :
Estimé entre le jeu. 20 juin et le mar. 9 juil. à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Le vendeur envoie l'objet sous 1 jour après réception du paiement.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :293305552380
Dernière mise à jour le 23 mai 2024 09:31:06 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon état: Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent ...
Title
Moving On To Key Stage 1: Improving Transition from the Early Ye
ISBN
9780335238460
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Moving on to Key Stage 1
Item Height
240mm
Author
Julie Fisher
Publisher
Open University Press
Item Width
169mm
Subject
Education
Item Weight
448g
Number of Pages
232 Pages

À propos de ce produit

Product Information

This timely book will help teachers in KS1 to implement authoritative recommendations on transition from recent reviews of primary education, and convince senior managers and parents of the value of starting from the child. Its well-grounded arguments coupled with practical guidance will foster the development of principled and confident professional judgement. Wendy Scott, President, TACTYC Julie is an excellent writer, leading her reader through the difficult arguments about what really matters in our work with young children. She explores the tensions around the different 'drivers' in Foundation Stage and Key Stage One teaching with sensitivity but with the same clear vision she shows in her earlier books. This is an important book for students, lecturers and teachers - and a must for heads and subject co-ordinators. Nick Swarbrick, Westminster Institute of Education, Oxford Brookes University, UK Your common-sense, authoritative, warm and inspirational words...remind me beyond all doubt of why I went into teaching. Key Stage 1 teacher Julie Fisher's newest contribution to the debate on transitions in England is written in her usual clear and accessible style, and with the breadth and confidence which all readers have come to expect of her. Liz Brooker, Institute of Education, University of London, UK This practical book offers a series of strategies for promoting learning that meets the needs and interests of Key Stage 1 pupils, ensuring that the move from the Early Years Foundation Stage to Key Stage 1 is a positive one. It includes: Descriptions and case studies of good practice that stem from established principles of learning and teachingReflective practice prompts at the end of each chapter Julie Fisher considers recent evidence about how children learn and questions whether current practice in Key Stage 1 optimises these ways of learning. Challenging the reliance on teacher-directed activity, she asks whether introducing more child-initiated learning could offer children a more appropriate balance of learning opportunities. Key issues include: The place of play in Key Stage 1Organising the learning day to include child-initiated activity Observation and assessmentPlanningThe role of the teacher This essential book is indispensable reading for students and practitioners in both the Early Years Foundation Stage and Key Stage 1.

Product Identifiers

Publisher
Open University Press
ISBN-13
9780335238460
eBay Product ID (ePID)
92411237

Product Key Features

Author
Julie Fisher
Publication Name
Moving on to Key Stage 1
Format
Paperback
Language
English
Subject
Education
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
232 Pages

Dimensions

Item Height
240mm
Item Width
169mm
Item Weight
448g

Additional Product Features

Title_Author
Julie Fisher
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Afficher les coordonnées
: enohpéléT60358080080
: liam-e esserdAmoc.aidemtumahab@yabe
Numéro de TVA :
  • GB 724498118
Numéro d'immatriculation de la société :
  • 03800600
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Numéro CRN :
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,1% d'évaluations positives
8,8 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (2 882 728)

m***t (682)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thank you
e***0 (1771)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Il y a plus d'un an
Achat vérifié
excellent
Afficher toutes les évaluations

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.