|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Comment différencier l'instruction - 9780131195004, livre de poche, Carol Ann Tomlinson-

Texte d'origine
How To Differentiate Instruction - 9780131195004, paperback, Carol Ann Tomlinson
État :
Etat correct
Prix :
4,57 USD
Environ4,25 EUR
Pas d'inquiétude ! Retours acceptés.
Livraison :
Gratuit Standard Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Arlington, Texas, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mar. 25 juin et le sam. 29 juin à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :285651940047
Dernière mise à jour le 01 juin 2024 17:44:39 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Etat correct: Livre présentant des marques d'usure apparentes. La couverture peut être légèrement ...
Book Title
How To Differentiate Instruction - 9780131195004, paperback, Caro
Artist
Tomlinson, Carol Ann
ISBN
9780131195004
Subject Area
Education
Publication Name
How to Differentiate Instruction in Mixed-Ability Classrooms
Publisher
Prentice Hall PTR
Item Length
10 in
Subject
Classroom Management, Learning Styles, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Item Height
0.2 in
Author
Carol Ann Tomlinson
Features
Revised
Item Weight
7.4 Oz
Item Width
8 in
Number of Pages
128 Pages

À propos de ce produit

Product Information

For education courses in Educational Psychology, Advanced Educational Psychology, Differentiated Instruction, Inclusion/Mainstreaming, Mild/Moderate Disabilities Methods, or General Methods (K-12). This brief Merrill/ASCD text provides guidance, principles, and strategies for teachers who are interested in creating learning environments that address the diversity typical of mixed-ability classrooms. The text will help educators understand what differentiated instruction is, why it is appropriate for all learners, how to begin to plan for it, and how to become comfortable enough with student differences to make school comfortable for each learner in the classroom.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
013119500x
ISBN-13
9780131195004
eBay Product ID (ePID)
13038256572

Product Key Features

Number of Pages
128 Pages
Language
English
Publication Name
How to Differentiate Instruction in Mixed-Ability Classrooms
Publication Year
2004
Subject
Classroom Management, Learning Styles, Teaching Methods & Materials / General
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Carol Ann Tomlinson
Format
Perfect

Dimensions

Item Height
0.2 in
Item Weight
7.4 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Dewey Edition
21
Target Audience
College Audience
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.2/52
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Lb3061.3.T65 2005
Table of Content
Introduction Chapter One: What Differentiated Instruction Is--And Isn't Chapter Two: The Rationale for Differentiated Instruction in Mixed-Ability Classrooms Chapter Three: The Role of the Teacher in a Differentiated Classroom Chapter Four: The Learning Environment in a Differentiated Classroom Chapter Five: A Look Inside Some Differentiated Classrooms Chapter Six: Strategies for Managing a Differentiated Classroom Chapter Seven: Preparing Students and Parents for a Differentiated Classroom Chapter Eight: The How To's of Planning Lessons Differentiated by Readiness Chapter Nine: The How To's of Planning Lessons Differentiated by Interest Chapter Ten: The How To's of Planning Lessons Differentiated by Learning Profile Chapter Eleven: Differentiating Content Chapter Twelve: Differentiating Process Chapter Thirteen: Differentiating Products Chapter Fourteen: Grading in a Differentiated Classroom A Final Thought Appendix: A Few Instructional and Management Strategies for Differentiated, Mixed-Ability Classrooms References Further Reading Index About the Author
Copyright Date
2005

Description de l'objet fournie par le vendeur

Orion Tech LLC

Orion Tech LLC

99,1% d'évaluations positives
1,1 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (275 843)

o***o (667)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Took way longer to receive than what they advertised. Needed to give it to a former student before she left for France and it came a week later than the ad stated.
a***y (1386)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thank you!
a***y (1386)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thank you!

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.