|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Learning to Build and Comprehend Complex Information Structures: Prolog as a

État :
Neuf
Prix :
99,80 USD
Environ92,93 EUR
Pas d'inquiétude ! Retours acceptés.
Livraison :
Gratuit Standard Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Sparks, Nevada, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mar. 25 juin et le sam. 29 juin à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :284374724639
Dernière mise à jour le 16 déc. 2023 00:49:08 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
Book Title
Learning to Build and Comprehend Complex Information Structures:
Publication Date
1999-08-13
Pages
430
ISBN
9781567504347
Subject Area
Computers, Science, Language Arts & Disciplines
Publication Name
Learning to Build and Comprehend Complex Information Structures : Prolog As a Case Study
Item Length
9 in
Publisher
Bloomsbury Publishing USA
Subject
Cognitive Science, Library & Information Science / General, Information Technology
Series
Contemporary Studies in Cognitive Science and Technology Ser.
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9 in
Author
Paul Brna, Helen Pain, Benedict Du Boulay
Item Width
6 in
Item Weight
26.3 Oz
Number of Pages
430 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Complex information structures are found in many disciplines including physics, genetics, biology and all branches of the information sciences. The current increasing, widespread use of information technology in all academic activities' emphasizes the need to understand how people construct and use such structures. The practices and activities found within the community of programmers provides a rich study area. The contents of this book are devoted to fundamental research that directly informs: the teaching community about some of the recent issues and problems that should help readers to increase their awareness when designing systems to support teaching, learning and using information technology; the psychology of the programming community about work in the area of learning to build, and debug programs; and the software engineering community in terms of the issues that implementors need to take into account when designing and building tools and environments for computer-based systems.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
1567504345
ISBN-13
9781567504347
eBay Product ID (ePID)
570233

Product Key Features

Author
Paul Brna, Helen Pain, Benedict Du Boulay
Publication Name
Learning to Build and Comprehend Complex Information Structures : Prolog As a Case Study
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Cognitive Science, Library & Information Science / General, Information Technology
Series
Contemporary Studies in Cognitive Science and Technology Ser.
Publication Year
1999
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Science, Language Arts & Disciplines
Number of Pages
430 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
0.9 in
Item Width
6 in
Item Weight
26.3 Oz

Additional Product Features

LCCN
98-043570
Series Volume Number
Vol. 3
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Qa76.73.P76l43 1999
Table of Content
Acknowledgments Part I: Introduction , Paul Brna, Benedict du Boulay, and Helen Pain Building and Manipulating Complex Information Structures: Issues in Prolog Programming, Thomas Green Detecting Design Decisions About Data Structures in Prolog Programs, Diana Bental Analyzing Novices Analyzing Prolog: What stories do novices tell themselves about Prolog? Josie Taylor Towards a Taxonomy of Novices' Misconceptions of the Prolog Interpreter, Pat Fung, Mike Brayshaw, Benedict du Boulay, and Mark Elsom-Cook The Use of Examples in Expository Texts: Outline of an Interpretation Theory for Text Analysis, Ian Robertson. Part II: Intermediate Representations: Effective Support for Novice Programmers? Paul Brna Programming Techniques for Prolog, Paul Brna, Alan Bundy, Tony Dodd, Marc Eisenstadt, Chee-Kit Looi, Helen Pain, Dave Robertson, Barbara Smith, and Maarten van Somerson Introductory Prolog: A Suitable Selection of Programming Techniques, Andy Bowles and Paul Brna An Empirical Evaluation of Ted, A Techniques Editor for Prolog Programming, Thomas C. Ormerod and Linden J. Ball A Case-Based Reasoning Approach to Supporting Novice Programmers, Andy Bowles, Dave Robertston, and Paul Brna Part III: Support for Program Analysis , Benedict du Boulay Abstract Views of Prolog Executions in Opium, Mireille Ducassé Tracing and Debugging Prolog and PARLOG: an information management approach A Revised Textual Tree Trace Notation For Prolog, Chris Taylor, Benedict du Boulay, and Mukesh Patel The ISM Framework: Understanding and Evaluating Software Visualization Tools, Paul Mulholland Software Visualization as a Pedagogical Tool: Redressing Some ITS Fallacies, Marc Eisenstadt, Blaine A. Price, and John Domingue Part IV: Teaching and Learning Environments for Novice Programmers , Paul Brna Exploiting Program Schemata to Teach Recursive Programming, Timothy S. Gegg-Harrison Learning Prolog Debugging Skills, Paul Brna, Edmundo Robert Hernanzes, and Helen Pain Teaching Prolog Debugging in a Motivation Manner, Teresa del Soldato and Benedict du Boulay Author Index Subject Index
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
005.13/3
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.sirbila@90_skoob_flah
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% d'évaluations positives
1,8 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
4.9
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (462 866)

b***2 (2340)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great item quick shipping great job
a***a (11)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Item arrived on time in a secure bubble envelope package to protect the dvd. Can't ask for better service!
d***l (137)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great! Fast shipping! A+++

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.