|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

The Advancement of Learning: Building the Teaching Commons by Mary Taylor Huber

État :
Neuf
Prix :
43,99 USD
Environ41,16 EUR
Pas d'inquiétude ! Retours acceptés.
Livraison :
Gratuit Standard Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Sparks, Nevada, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mar. 7 mai et le sam. 11 mai à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :282893849270
Dernière mise à jour le 12 avr. 2024 13:02:53 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
Book Title
The Advancement of Learning: Building the Teaching Commons
Publication Date
2005-08-01
Pages
208
ISBN
9780787981150
Publication Name
Advancement of Learning : Building the Teaching Commons
Item Length
9.3in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Series
Jossey-Bass/Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching Ser.
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Mary Taylor Huber, Pat Hutchings
Item Width
6.2in
Item Weight
13.8 Oz
Number of Pages
208 Pages

À propos de ce produit

Product Information

The Advancement of Learning has the potential to shape the work of all college and university faculty, and frames an agenda for the future. A publication of the Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching (CFAT), this book builds on the work begun in the earlier bestselling reports, Scholarship Reconsidered and Scholarship Assessed.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
078798115x
ISBN-13
9780787981150
eBay Product ID (ePID)
3038778427

Product Key Features

Author
Mary Taylor Huber, Pat Hutchings
Publication Name
Advancement of Learning : Building the Teaching Commons
Format
Hardcover
Language
English
Series
Jossey-Bass/Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching Ser.
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
0.9in
Item Width
6.2in
Item Weight
13.8 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
5
Lc Classification Number
Lb2331.H85 2005
Reviews
'This clear and elegant volume offers specific suggestions and examples of how the scholarship of teaching and learning can revitalize faculty, enhance student learning, contribute to assessment, and shape campus climate . The Advancement of Learning is rich with the stories and experiences to understand and change their own classrooms, and it offers practical suggestions for campuses to create a ?commons? in which such knowledge can be shared for mutual benefit.'--Barbara E. Walvoord, coordinator, Self-Study for North Central Accreditation Fellow, Institute for Educational Initiatives, concurrent professor of English, University of Notre Dame ?I believe that the scholarship of teaching and learning is the most promising development in higher education today, and that this book is the best thing that could ever happen to it. Rather than engage in cheerleading, the authors calmly describe and characterize what is happening; and they do so with an honesty, empathy, and eye for detail that allows the movement to speak for itself. They introduce us to what real faculty are doing and take the view that all these varied activities belong in the ?commons.' More than just a book, this is an invitation to participate.'--Russ Edgerton, director, Pew Forum on Undergraduate Teaching; president emeritus, AAHE
Table of Content
Foreword v Lee S. Shulman Preface ix About the Authors xvii 1. Surveying the Scholarship of Teaching and Learning 1 2. Defining Features 17 3. Mapping the Commons 35 4. Pathways into the Scholarship of Teaching and Learning 59 5. The Campus as Commons 77 6. Knowledge Building and Exchange 93 7. An Action Agenda for the Scholarship of Teaching and Learning 111 Appendix: Survey of CASTL Scholars 133 References 151 Index 175
Copyright Date
2005
Topic
Teaching Methods & Materials / General
Lccn
2005-012459
Dewey Decimal
378.1/2
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Genre
Education

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.sirbila@90_skoob_flah
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% d'évaluations positives
1,7 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
4.9
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (457 300)

6***9 (860)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Execellent Ebayer!
8***6 (16)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
haven't read it yet but looking forward to it.
j***4 (32)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Excited to read. Delivery was swift. Thank you!

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.