|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Business Research Methods (avec carte d'accès imprimée Qualtrics) par Barry J....-

Texte d'origine
Business Research Methods (with Qualtrics Printed Access Card) by Barry J....
État :
Etat correct
Prix :
12,00 USD
Environ11,17 EUR
Pas d'inquiétude ! Retours acceptés.
Livraison :
6,35 USD (environ 5,91 EUR) Economique. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : McKinney, Texas, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le lun. 24 juin et le jeu. 27 juin à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur particulier. En conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. Cependant, la plupart des achats sont couverts par la Garantie client eBay.En savoir plusInscrit comme vendeur particulier
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :276350490439

Caractéristiques de l'objet

État
Etat correct: Livre présentant des marques d'usure apparentes. La couverture peut être légèrement ...
Level
Business
ISBN
9781111826925
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Business Research Methods (With Qualtrics Printed Access Card)
Publisher
Cengage South-Western
Item Length
11.1 in
Subject
Marketing / General, General, Management, Marketing / Research
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.1 in
Author
Jon C. Carr, Barry J. Babin, Mitch Griffin, William G. Zikmund
Features
Revised
Item Weight
57.7 Oz
Item Width
8.8 in
Number of Pages
696 Pages

À propos de ce produit

Product Information

This best-selling text continues in its ninth edition to provide the most current and comprehensive coverage of business research. Its student-friendly design contains numerous examples illustrating real-world research in management, marketing, finance, accounting, and other business areas. BUSINESS RESEARCH METHODS, 9E, is the ideal text for undergraduate and first year MBA courses in marketing, management, or quantitative studies.

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1111826927
ISBN-13
9781111826925
eBay Product ID (ePID)
110584432

Product Key Features

Number of Pages
696 Pages
Language
English
Publication Name
Business Research Methods (With Qualtrics Printed Access Card)
Publication Year
2012
Subject
Marketing / General, General, Management, Marketing / Research
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Jon C. Carr, Barry J. Babin, Mitch Griffin, William G. Zikmund
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
57.7 Oz
Item Length
11.1 in
Item Width
8.8 in

Additional Product Features

Edition Number
9
Target Audience
College Audience
Edition Description
Revised Edition
Table of Content
Preface. PART I: INTRODUCTION. 1. The Role of Business Research. 2. Information Systems and Knowledge Management. 3. Theory Building. 4. The Business Research Process: An Overview. 5. The Human Side of Business: Organizational and Ethical Issues. PART II: BEGINNING STAGES OF THE RESEARCH PROCESS. 6. Problem Definition: The Foundation of Business Research. 7. Qualitative Research Tools. 8. Secondary Data Research in a Digital Age. PART III: RESEARCH METHODS FOR COLLECTING PRIMARY DATA. 9. Survey Research: An Overview. 10. Survey Research: Communicating with the Respondents. 11. Observation Methods. 12. Experimental Research. PART IV: MEASUREMENT CONCEPTS. 13. Measurement and Scaling Concepts. 14. Attitude Measurement. 15. Questionnaire Design. PART V: SAMPLING AND FIELDWORK. 16. Sampling Designs. and Procedures. 17. Determination of Sample Size: A Review of Statistical Theory. 18. Fieldwork. PART VI: DATA ANALYSIS AND PRESENTATION. 19. Editing and Coding: Transforming Raw Data into Information. 20. Basic Data Analysis: Descriptive Statistics. 21. Univariate Statistical Analysis. 22. Bivariate Statistical Analysis: Differences Between Two Variables. 23. Bivariate Statistical Analysis: Measures of Association. 24. Multivariate Statistical Analysis. 25. Communicating the Research Results: Research Report, Oral Presentation, and Follow-Up. PART VII: CRITICAL THINKING CASES. Appendix: Statistical Tables, Glossary of Frequently Used Symbols, Glossary, Endnotes. Index.
Copyright Date
2013

Description de l'objet fournie par le vendeur

Lots Of Deals

Lots Of Deals

100% d'évaluations positives
1 088 objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
4.9
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0
Inscrit comme vendeur particulier
En conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. La Garantie client eBay continue de s'appliquer pour la plupart des achats. En savoir plusEn savoir plus

Évaluations en tant que vendeur (119)

o***n (91)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Excellent service unreal competitive pricing simply excellent, highly recommend seller.
n***v (371)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great Seller! Excellent Transaction!
4***e (128)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Shipping was fast, and the book was packaged with care to prevent any damage. Overall, a fantastic purchase experience from a reliable seller. Highly recommended for anyone looking for quality books on eBay.

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.