|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Mathématiques pour programmation de jeux 3D et infographie manuel troisième édition-

Texte d'origine
Mathematics for 3D Game Programming and Computer Graphics Third Edition Textbook
État :
Très bon état
Fin de la promotion : 3 j 6 h
Prix :
71,10 USD
Environ66,53 EUR
Prix de vente initial : 88,88 USD Que signifie ce prix ?
Prix de vente récent fourni par le vendeur
Économisez 17,78 USD (-20 %)
Pas d'inquiétude ! Retours gratuits.
Livraison :
5,61 USD (environ 5,25 EUR) Economique. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Cranberry Township, Pennsylvania, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le ven. 21 juin et le lun. 24 juin à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :256486344571
Dernière mise à jour le 29 mai 2024 18:43:21 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon état: Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent ...
Brand
Unbranded
MPN
Does not apply
Subject
Programming / Games, Computer Graphics, General
ISBN
9781435458864
Subject Area
Computers
Publication Name
Mathematics for 3d Game Programming and Computer Graphics
Item Length
9.4 in
Publisher
Course Technology
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1 in
Author
Eric Lengyel
Features
Revised
Item Width
7.6 in
Item Weight
36.1 Oz
Number of Pages
624 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Sooner or later, all game programmers run into coding issues that require an understanding of mathematics or physics concepts such as collision detection, 3D vectors, transformations, game theory, or basic calculus. Unfortunately, most programmers frequently have a limited understanding of these essential mathematics and physics concepts. MATHEMATICS AND PHYSICS FOR PROGRAMMERS, THIRD EDITION provides a simple but thorough grounding in the mathematics and physics topics that programmers require to write algorithms and programs using a non-language-specific approach. Applications and examples from game programming are included throughout, and exercises follow each chapter for additional practice. The book's companion website provides sample code illustrating the mathematical and physics topics discussed in the book.

Product Identifiers

Publisher
Course Technology
ISBN-10
1435458869
ISBN-13
9781435458864
eBay Product ID (ePID)
99637158

Product Key Features

Author
Eric Lengyel
Publication Name
Mathematics for 3d Game Programming and Computer Graphics
Format
Hardcover
Language
English
Features
Revised
Subject
Programming / Games, Computer Graphics, General
Publication Year
2011
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Number of Pages
624 Pages

Dimensions

Item Length
9.4 in
Item Height
1 in
Item Width
7.6 in
Item Weight
36.1 Oz

Additional Product Features

Edition Number
3
LCCN
2011-924487
Lc Classification Number
Qa76.76.C672
Edition Description
Revised Edition
Reviews
Preface.1. The Rendering Pipeline.2. Vectors.3. Matrices.4. Transforms.5. 3D Engine Geometry.6. Ray Tracing.7. Illumination.8. Visibility Determination.9. Collision Detection.10. Polygonal Techniques.11. Shadows.12. Linear Physics.13. Rotational Physics.14. Fluid Simulation.15. Numerical Methods.16. Curves and Surfaces.Appendix A: Complex Numbers.Appendix B: Trigonometry Reference.Appendix C: Coordinate Systems.Appendix D: Taylor Series.Appendix E: Answers to Exercises.
Table of Content
Preface. 1. The Rendering Pipeline. 2. Vectors. 3. Matrices. 4. Transforms. 5. 3D Engine Geometry. 6. Ray Tracing. 7. Illumination. 8. Visibility Determination. 9. Collision Detection. 10. Polygonal Techniques. 11. Shadows. 12. Linear Physics. 13. Rotational Physics. 14. Fluid Simulation. 15. Numerical Methods. 16. Curves and Surfaces. Appendix A: Complex Numbers. Appendix B: Trigonometry Reference. Appendix C: Coordinate Systems. Appendix D: Taylor Series. Appendix E: Answers to Exercises.
Copyright Date
2012
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
794.8/1526
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Christopher King
CHRISTOPHER KING
, PA
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.oohay@obnewnij
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
fastshiptoyou888

fastshiptoyou888

99,7% d'évaluations positives
7 114 objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
5.0
Frais de livraison raisonnables
4.8
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (2 527)

i***i (804)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fast delivery, and very happy with the purchase
2***l (358)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Outstanding experience. Items was exactly as described and low cost mailing. Item was packed well and prompt mailing. Exceptional overall transaction with zero issues! Grateful.
y***0 (460)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Gorgeous! A little before my time but not much. What did you polish it with? My Dad was a USMC pilot during WW11. I wish he were still around to see this. H'e'd get a kick out of it. If you come across another one, let me know! (The metal ones. Don't like the cheesy paper ones.) Thanks!

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.