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Inside Her Pretty Little Head: A new theory of female motivation
24,00 AUD
Environ14,78 EUR
État :
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
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Dernière mise à jour le 19 sept. 2024 12:21:00 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Bon état
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- “Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
- Book Title
- Inside Her Pretty Little Head: A new theory of female motivation
- UPC
- 9781904879961
- ISBN
- 9781904879961
- EAN
- 9781904879961
- Publication Year
- 2006
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Inside Her Pretty Little Head: Branding and Marketing to Women
- Item Height
- 234 mm
- Publisher
- Cyan Books
- Subject
- Zoology, Marketing
- Item Width
- 156 mm
- Number of Pages
- 256 Pages
À propos de ce produit
Product Information
Women are responsible for making 80 per cent of all purchasing decisions. In short, this makes women the most valuable consumer group in the world. This book, by two leading marketing practitioners, shows companies how to create marketing strategies and brands that will speak powerfully to women. Many marketing and branding strategies attempt to please all of the people all of the time. The authors here demonstrate that the best marketing ideas fall out of understanding the differences between people. The most profound difference is their gender. A deep understanding of this difference can lead to more relevant, meaningful ideas, that will contribute more significantly to a brand's success. For example, recent research indicates that women live by four main codes - the Altruism, Aesthetic, Ordering and Affinity codes - which play a significant role in the way women judge and purchase goods and services. Brands or products that successfully reflect these codes will be the ones that stand out.
Product Identifiers
Publisher
Cyan Books
ISBN-13
9781904879961
eBay Product ID (ePID)
94552682
Product Key Features
Publication Year
2006
Subject
Zoology, Marketing
Number of Pages
256 Pages
Language
English
Publication Name
Inside Her Pretty Little Head: Branding and Marketing to Women
Type
Textbook
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Width
156 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numéro de TVA :
- GB 724498118
Numéro d'immatriculation de la société :
- 03800600
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Numéro CRN :
- 03800600
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- 6***o (10)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéAmazing seller. I was originaly scared after reading the negative reviews. So after the package was sent I sent a message to them. I got an answer within a few minutes. The item itself arrived as described. Can recommend.
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