|Mis en vente dans la catégorie :
Cet objet est en rupture de stock.
Vous en avez un à vendre ?

Guide ultime de la création de liens : comment construire des backlinks, autorité et...-

Texte d'origine
Ultimate Guide to Link Building: How to Build Backlinks, Authority and...
Texte d'origine
by Ward, Eric; French, Garrett | PB | VeryGood
État :
Très bon état
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... En savoir plusà propos de l'état
Prix :
7,47 USD
Environ6,99 EUR
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Aurora, Illinois, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le jeu. 27 juin et le sam. 29 juin à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :194316484213
Dernière mise à jour le 31 mai 2024 16:35:43 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon état
Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent état. La couverture ne présente aucun dommage apparent. Pour les couvertures rigides, la jaquette (si applicable) est incluse. Aucune page n'est manquante, endommagée, pliée ni déchirée. Aucun texte n'est souligné ni surligné. Aucune note ne figure dans les marges. La couverture intérieure peut présenter des marques d'identification mineures. Marques d'usure et déchirures mineures. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts. Afficher toutes les définitions des étatsla page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Commentaires du vendeur
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781599184425
Subject Area
Computers, Business & Economics
Publication Name
Ultimate Guide to Link Building : How to Build Backlinks, Authority and Credibility for Your Website, and Increase Click Traffic and Search Ranking
Publisher
Entrepreneur Media INC International Concepts/Entrepreneur Press
Item Length
10 in
Subject
E-Commerce / Internet Marketing, Web / Search Engines
Publication Year
2013
Series
Ultimate Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Eric Ward, Garrett French
Item Weight
18 Oz
Item Width
8 in
Number of Pages
304 Pages

À propos de ce produit

Product Information

The web today is comprised of trillions of links: links between websites, links within social media venues like Facebook and Twitter, and even links in email inboxes. Who links to a site and how they link to it is one of the most important factors that search engines rely on when ranking results. But how do marketers control this? Link building expert Eric Ward provides the answers. Sharing little-known techniques for link building via social media platforms, blogs, partnerships, public relations, articles, and more, Ward teaches marketers which link-building techniques will maximize the quality links that point to their site, allowing them to charm both search engines and customers and which methods to avoid. This one-of-a-kind guide details a variety of link building tools, tactics, and techniques illustrated by case studies, expert interviews, and resources. Ward leaves no opportunity unexplored, and no link-building questions unanswered.

Product Identifiers

Publisher
Entrepreneur Media INC International Concepts/Entrepreneur Press
ISBN-10
1599184427
ISBN-13
9781599184425
eBay Product ID (ePID)
112830472

Product Key Features

Number of Pages
304 Pages
Language
English
Publication Name
Ultimate Guide to Link Building : How to Build Backlinks, Authority and Credibility for Your Website, and Increase Click Traffic and Search Ranking
Publication Year
2013
Subject
E-Commerce / Internet Marketing, Web / Search Engines
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Author
Eric Ward, Garrett French
Series
Ultimate Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
18 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in

Additional Product Features

LCCN
2012-037716
Dewey Edition
23
Target Audience
Trade
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
006.7
Lc Classification Number
Tk5105.888
Table of Content
Foreword by Mike Grehan Introduction by Ken McGaffin Eulogy to Eric Ward by Rand Fishkin CHAPTER 1: A Brief Introduction to Search, Links, and Link Building CHAPTER 2: What Makes a Website Link-Worthy? CHAPTER 3: Link-Building Campaign Design CHAPTER 4: Toward Effective Link-Building Campaign Metrics CHAPTER 5: Linkable Assets CHAPTER 6: Link Opportunity Types CHAPTER 7: How to Conduct a Link Opportunity Analysis for Your Keyword Space CHAPTER 8: Link Prospecting CHAPTER 9: Understanding and Using Link Graph Tools by Russ Jones CHAPTER 10: Automating Your Link Prospecting with RSS Aggregation CHAPTER 11: List-Scrape Prospecting for Link Builders CHAPTER 12: Link Prospect Qualification CHAPTER 13: What Is Link Trust CHAPTER 14: Relationship Building: Reciprocation, from Relationships to Links, and Developing Your Content Promotion Network CHAPTER 15: Analyzing Market Pains to Create Highly Linkable Content CHAPTER 16: Link Acquisition CHAPTER 17: Tactics We Learned From Analyzing 12,000 Outreach Campaigns" by Paul May CHAPTER 18: Putting the Pieces Together: Link-Building Campaign Templates CHAPTER 19: Tier 1 Publisher Links by Ross Hudgens CHAPTER 20: Local Link Building: A guide to building links by working your existing relationships CHAPTER 21: Bulk Outreach and Link Building CHAPTER 22: Unlinked Mentions and Dropped Links CHAPTER 23: Link-Building Tools CHAPTER 24: Six Link-Building Lessons from Our Peers CHAPTER 25: The Ultimate Guide to Link Buying by Julie Joyce
Copyright Date
2013

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.skoobtfirht@yabe.selas
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% d'évaluations positives
17,8 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (5 226 089)

u***a (971)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Very fast service and a great transaction!!!
t***- (1385)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Well packaged and quickly shipped
v***y (100)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
👍🏻

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.