Photo 1/1
Photo 1/1
Professional Services Marketing: How the Best Firms Build Premie
16,31 AUD
Environ10,04 EUR
État :
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
3 disponibles
Livraison :
Aucune livraison vers : États-Unis.
Lieu où se trouve l'objet : South East, Royaume-Uni
Délai de livraison :
Varie
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour.
Paiements :
Achetez en toute confiance
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :176288786924
Dernière mise à jour le 26 août 2024 05:06:58 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Bon état
- Commentaires du vendeur
- “Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
- Book Title
- Professional Services Marketing: How the Best Firms Build Premie
- ISBN
- 9780470438992
- Publication Year
- 2009
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Professional Services Marketing: How the Best Firms Build Premier Brands, Thriving Lead Generation Engines, and Cultures of Business Development Success
- Item Height
- 232 mm
- Publisher
- John Wiley and Sons Ltd
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 550 g
- Item Width
- 160 mm
- Number of Pages
- 352 Pages
À propos de ce produit
Product Information
A proven, experience-tested, research-based approach to marketing for professional services firms Professional Services Marketing is a field-tested and research-based approach to marketing and client development for professional services firms. Based on insight from firms that succeed and the science of how clients buy, it's the perfect book for consultants, attorneys, accountants, engineers, and other professional service providers. The book covers five key areas that are critical for firms that want to grow their revenues and themselves--creating a marketing and growth strategy; establishing a brand and reputation; implementing a marketing communications program; lead generation strategies; and developing business by winning new clients. It includes case studies that illustrate major points and quotes and stories from well-respected professionals in the industry. Mike Schultz (Framingham, MA) is Co-President of Wellesley Hills Group, where he works as a consultant and expert in professional services marketing. John E. Doerr (Framingham, MA) is Co-President of Wellesley Hills Groups and has spent 30 years in professional services.
Product Identifiers
Publisher
John Wiley and Sons Ltd
ISBN-13
9780470438992
eBay Product ID (ePID)
94520396
Product Key Features
Number of Pages
352 Pages
Language
English
Publication Name
Professional Services Marketing: How the Best Firms Build Premier Brands, Thriving Lead Generation Engines, and Cultures of Business Development Success
Publication Year
2009
Subject
Marketing
Type
Textbook
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
232 mm
Item Weight
550 g
Item Width
160 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
LeafCats
378
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numéro de TVA :
- GB 724498118
Numéro d'immatriculation de la société :
- 03800600
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Numéro CRN :
- 03800600
Catégories populaires de cette Boutique
Inscrit comme vendeur professionnel
Évaluations en tant que vendeur (226 742)
- 6***o (10)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéAmazing seller. I was originaly scared after reading the negative reviews. So after the package was sent I sent a message to them. I got an answer within a few minutes. The item itself arrived as described. Can recommend.
- m***a (1)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéExtremely happy with my book purchase. It was a great price, sent very promptly and is in better condition than described. It arrived in record time and I was kept informed by email every step of the way. Highly recommend this seller and will use again if needed. Thank you.
- _***_ (160)- Évaluations laissées par l'acheteur.6 derniers moisAchat vérifiéVery good contact with the seller. Specific information about the item being sold. Purchased items are professionally packaged. Safe from damage during transport. Fast shipping. Definitely recommend this seller. I will definitely come back here for more shopping.The Art of Fine Tools By Sandor Nagyszalanczy. 9781561583614 (n°204690404946)
Notes et avis sur le produit
Rédigez un avis en premier.
Découvrir d'autres objets :
- Manuels scolaires marketing pour adulte et université,
- Manuels scolaires marketing en français pour adulte et université,
- Livres, bandes dessinées et revues de non-fiction marketing,
- Livres, bandes dessinées et revues de non-fiction marketing en anglais,
- Livres, bandes dessinées et revues de non-fiction poche marketing,
- Livres, bandes dessinées et revues de non-fiction marketing en français,
- Livres, bandes dessinées et revues de non-fiction brochés marketing,
- Livres de fiction The Walking Dead,
- Livres de fiction The Walking Dead en français,
- Bandes dessinées et romans graphiques américaines the walking dead