|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Business Research Methods 12e édition. par Pamela Schindler & Donald Cooper 2013 HB-

Texte d'origine
Business Research Methods 12th Ed. by Pamela Schindler & Donald Cooper 2013 HB
État :
Très bon état
Prix :
29,99 USD
Environ28,08 EUR
Livraison :
Lieu où se trouve l'objet : Las Vegas, Nevada, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le jeu. 27 juin et le mar. 2 juil. à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur particulier. En conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. Cependant, la plupart des achats sont couverts par la Garantie client eBay.En savoir plusInscrit comme vendeur particulier
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :154812146575

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon état: Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent ...
Level
Business
Subject
Industrial Management, Operations Research
ISBN
9780073521503
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Business Research Methods
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Item Length
10.9 in
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.3 in
Author
Donald R. Cooper, Pamela S. Schindler
Item Weight
59 Oz
Item Width
8.8 in
Number of Pages
720 Pages

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0073521507
ISBN-13
9780073521503
eBay Product ID (ePID)
160182173

Product Key Features

Number of Pages
720 Pages
Language
English
Publication Name
Business Research Methods
Subject
Industrial Management, Operations Research
Publication Year
2013
Type
Textbook
Author
Donald R. Cooper, Pamela S. Schindler
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Weight
59 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.8 in

Additional Product Features

Edition Number
12
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
22
Grade From
College Freshman
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.0072
Grade To
College Freshman
Table Of Content
Business Research Methods, 12/e Part I Introduction to Business Research Chapter 1 Research in Business Chapter 2 Ethics in Business Research Chapter 3 Thinking Like a Researcher Chapter 4 The Research Process: An Overview Chapter 5 Clarifying the Research Question through Secondary Data and Exploration Part II The Design of Business Research Chapter 6 Research Design: An Overview Chapter 7 Qualitative Research Chapter 8 Observation Studies Chapter 9 Experiments Chapter 10 Surveys Part III The Sources and Collection of Data Chapter 11 Measurement Chapter 12 Measurement Scales Chapter 13 Questionnaires and Instruments Appendix 13a Crafting Effective Measurement Questions Chapter 14 Sampling Appendix 14a Determining Sample Size Part IV Analysis and Presentation of Data Chapter 15 Data Preparation and Description Appendix 15a Describing Data Statistically Chapter 16 Exploring, Displaying, and Examining Data Chapter 17 Hypothesis Testing Chapter 18 Measures of Association Chapter 19 Presenting Insights and Findings: Written Reports Chapter 20 Presenting Insights and Findings: Oral Presentations Case Index Appendices A Business Research Requests and Proposals (with Sample RFP) B Focus Group Discussion Guide C Nonparametric Significance Tests D Selected Statistical Tables References Glossary Photo Credits Indexes
Synopsis
The Twelfth Edition of Business Research Methods reflects a thoughtful revision of a market standard. Students and professors will find thorough, current coverage of all business research topics presented with a balance of theory and practical application. The authors use managerial decision-making as the theme of Business Research Methods and they provide the content and structure to ensure students' grasp of the business research function. This textbook also encourages and supports the completion of an in-depth business research project, if desired, by the professor., The new edition of Business Research Methods reflects a thoughtful revision of a market standard. Students and professors will find thorough, current coverage of all business research topics presented with a balance of theory and practical application. The authors use managerial decision-making as the text's key theme, providing the content and structure to ensure students' grasp of the business research function. Business Research Methods encourages and supports the completion of an in-depth business research project, if desired, by the instructor.
Copyright Date
2014
ebay_catalog_id
4

Description de l'objet fournie par le vendeur

yourslycreations

yourslycreations

100% d'évaluations positives
821 objets vendus
Autres objets du vendeurContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
5.0
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0
Inscrit comme vendeur particulier
En conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. La Garantie client eBay continue de s'appliquer pour la plupart des achats. En savoir plusEn savoir plus

Évaluations en tant que vendeur (210)

l***i (388)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great seller thank you
t***y (487)- Évaluations laissées par l'acheteur.
6 derniers mois
Achat vérifié
Decent quality for the money. Fast shipping.
s***r (404)- Évaluations laissées par l'acheteur.
6 derniers mois
Achat vérifié
Great seller

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.