|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition : Ouvert...-

Texte d'origine
Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition: Open...
État :
Neuf
5 disponibles
Prix :
101,70 USD
Environ94,06 EUR
Pas d'inquiétude ! Retours acceptés.
Livraison :
Gratuit Expedited Shipping from outside US. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Bangkok, Thaïlande
Délai de livraison :
Estimé entre le mar. 18 juin et le mer. 26 juin à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :153620408129
Dernière mise à jour le 10 nov. 2022 07:41:04 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN
9780857095954
EAN
9780857095954
Subject Area
Technology & Engineering, Business & Economics
Publication Name
Open Innovation in the Food and Beverage Industry
Item Length
9.2 in
Publisher
Elsevier Science & Technology
Subject
Food Science, Industries / Food Industry
Publication Year
2013
Series
Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1 in
Author
Marian Garcia Martinez
Item Width
6.1 in
Number of Pages
448 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Food and beverage companies are increasingly choosing to enhance internal idea development by pursuing an 'open innovation' approach, allowing the additional exploitation of external ideas and paths to market. Drawing on a range of important case studies, Open innovation in the food and beverage industry investigates the challenges and opportunities afforded by the incorporation of open innovation into the food industry. Part one provides a comprehensive overview of the changing nature of innovation in the food and drink industry, acknowledging trends and considering the implications and impact of open innovation. Part two then reviews the role of partners and networks in open innovation, with collaboration, co-creation of value with consumers, the effectiveness of cluster organizations and the importance of network knowledge all discussed, before part three goes on to explore the establishment and varied management aspects of open innovation partnerships and networks. Finally, open-innovation tools, processes and managerial frameworks are the focus of part four, with discussion of the development, application and psychology of a range of initiatives. With its distinguished editor and international team of expert contributors, Open innovation in the food and beverage industry is a unique guide to the implementation and management of open innovation for all food industry professionals involved in management, research and product development, as well as academics with an interest in open innovation across all industries.

Product Identifiers

Publisher
Elsevier Science & Technology
ISBN-10
0857095951
ISBN-13
9780857095954
eBay Product ID (ePID)
128669974

Product Key Features

Author
Marian Garcia Martinez
Publication Name
Open Innovation in the Food and Beverage Industry
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Food Science, Industries / Food Industry
Publication Year
2013
Series
Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition Ser.
Type
Textbook
Subject Area
Technology & Engineering, Business & Economics
Number of Pages
448 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
1 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd9000.5.O64 2013
Reviews
"...many agricultural and applied economics practitioners will find this book's subject matter both interesting and timely...provides excellent insight into a body of literature about innovation and technology management."-- American Journal of Agricultural Economics , January 27, 2015
Copyright Date
2013
Target Audience
Scholarly & Professional

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

THAI BOOK WORLD
Thailand
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
MuayThai-Fighting

MuayThai-Fighting

98,6% d'évaluations positives
30 869 objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (11 973)

c***c (410)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Quick delivery to uk
e***e (159)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good prices
h***a (211)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Amazing seller, really good communication throughout, would definitely recommend to anyone how good the service was👍🏼

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.