Vous en avez un à vendre ?

Vente média : télévision, presse écrite, Internet, radio par Warner, Charles-

Texte d'origine
Media Selling: Television, Print, Internet, Radio by Warner, Charles
Texte d'origine
by Warner, Charles | PB | VeryGood
État :
Très bon état
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... En savoir plusà propos de l'état
2 disponibles / 3 vendus
Prix :
6,11 USD
Environ5,70 EUR
Pas d'inquiétude ! Livraison et retours gratuits.
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Aurora, Illinois, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le sam. 22 juin et le mar. 25 juin à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :144445353072
Dernière mise à jour le 17 juin 2024 12:08:51 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon état
Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent état. La couverture ne présente aucun dommage apparent. Pour les couvertures rigides, la jaquette (si applicable) est incluse. Aucune page n'est manquante, endommagée, pliée ni déchirée. Aucun texte n'est souligné ni surligné. Aucune note ne figure dans les marges. La couverture intérieure peut présenter des marques d'identification mineures. Marques d'usure et déchirures mineures. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts. Afficher toutes les définitions des étatsla page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Commentaires du vendeur
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
2 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
1405158395
Book Title
Media Selling : Television, Print, Internet, Radio
Item Length
9.7 in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Edition
4
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
1.3 in
Author
Charles Warner
Genre
Business & Economics, Language Arts & Disciplines
Topic
Communication Studies, E-Commerce / Internet Marketing, Advertising & Promotion
Item Width
6.8 in
Item Weight
37.2 Oz
Number of Pages
616 Pages

À propos de ce produit

Product Information

For the past two decades, Media Selling and its predecessor, Broadcast and Cable Selling , have served students and professionals in the broadcasting, cable, print, and Internet industries as an indispensable tool for learning, training, and mastering sales techniques for these media. This newly revised and updated edition addresses the significant changes that have taken place in media industries over the last few years, while continuing as a seminal resource for information on media sales. This fourth edition includes chapters on sales ethics, emotional intelligence (discerning and then matching the emotional needs of a prospect), and Internet selling. Praised by educators and sales training managers throughout the country, Media Selling advocates a solution-selling approach that one reviewer called "the best synthesis of behavioral psychology, common sense, and professional salesmanship I've ever read."

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1405158395
ISBN-13
9781405158398
eBay Product ID (ePID)
71782661

Product Key Features

Edition
4
Author
Charles Warner
Book Title
Media Selling : Television, Print, Internet, Radio
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Communication Studies, E-Commerce / Internet Marketing, Advertising & Promotion
Publication Year
2009
Type
Textbook
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics, Language Arts & Disciplines
Number of Pages
616 Pages

Dimensions

Item Length
9.7 in
Item Height
1.3 in
Item Width
6.8 in
Item Weight
37.2 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
Hf5828.2
Reviews
' Media Selling has set the bar once again'providing the new knowledge standard for the industry. Whatever segment of media and advertising you're involved in, you must read Media Selling to matter in the next-generation of media.' Dean DeBiase, CEO, TNS Media, Co-author of The Big Moo ?Charlie Warner has trained more professionals in the art -- and science -- of selling radio, television, print, and interactive than anyone else. I've had the opportunity to witness his insights at work, and this book is an invaluable tool for anyone hoping to succeed in media selling." Bob Pittman, Founding Member of Pilot Group, Co-Founder of MTV and former CEO of MTV Networks and COO of AOL and AOL Time Warner "Media Selling is the preeminent text for anyone considering a career or currently employed in sales. Incorporating traditional and new media, it details both the theory and real world practice of selling. Simply put, if you want to do sales well, Media Selling is a must read. It's the only book I will use.' Darryl Smith, University of West Florida ?Charlie Warner's Media Selling is a complete, thorough playbook that expertly explores how to win in today's cross-selling media environment." George Bodenheimer, CEO of ESPN and ABC Sports
Table of Content
List of Contributors Preface and Acknowledgments Part I: The Marketing/Media Ecology and PersonalSelling: 1. The Marketing/Media Ecology: Charles Warner 2. Selling: Assumptions, Approaches, and Types of Selling:Charles Warner 3. Sales Ethics: Charles Warner 4. The AESKOPP System of Selling: Charles Warner Part II: Attitude, Emotional Intelligence, andSkills: 5. Attitude and Goal Setting: Charles Warner 6. Emotional Intelligence: Charles Warner 7. Skills: Effective Communication, Effective Listening, andUnderstanding People: Charles Warner 8. Skills: Influence and Creating Value: Charles Warner 9. Skills: Prospecting and Identifying Problems: CharlesWarner 10. Skills: Generating Solutions, Proposals, and Presentations:Charles Warner 11. Skills: Presenting: Charles Warner 12. Skills: Negotiating and Closing: Charles Warner 13. Skills: Servicing: Charles Warner Part III: Knowledge: 14. Business and Finance: William Redpath 15. Marketing: Tim Larson and Ken Foster 16. Media Research: Roger Baron 17. Advertising: Charles Warner 18. Television: J. William Grimes and Ron Steiner 19. Newspapers: Thomas J. Stultz 20. The Internet: Vincent Thompson and Paul Talbot 21. Radio: Paul Talbot 22. Magazines: Phil Frank 23. Media Comparisons: Advantages and Disadvantages: CharlesWarner Part IV: Opportunities, Preparation, and Persistence: 24. Opportunities, Organization, and Time Management: CharlesWarner Appendix A. Selling Magazines to Agencies: Phil Frank Appendix B. Writing Copy: Charles Warner Index
Copyright Date
2009
Lccn
2008-055192
Dewey Decimal
659.13068/8
Dewey Edition
22

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.skoobtfirht@yabe.selas
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% d'évaluations positives
17,7 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (5 220 647)

u***g (590)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
A+
.***t (230)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Me, a Jew, says this is something every Jewish Baseball Fanatic needs.
_***c (83)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great. Good seller

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.