|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

The Apple Experience: Secrets to Building Insanely Great Cus... by Carmine Gallo

8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
État :
Très bon état
4 disponibles / 4 vendus
Prix :
3,50 GBP
Environ4,10 EUR
Pas d'inquiétude ! Retours acceptés.
Livraison :
Aucune livraison vers : États-Unis. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : GB, Royaume-Uni
Délai de livraison :
Varie
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :142911909326
Dernière mise à jour le 02 juin 2024 21:44:35 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon état: Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent ...
Title
The Apple Experience: Secrets to Building Insanely Great Custo...
Book Title
The Apple Experience: Secrets to Building Insanely Great Custo...
ISBN
0071793208
EAN
9780071793209
Binding
Hardback
Date of Publication
20120616
Release Title
The Apple Experience: Secrets to Building Insanely Great Custo...
Artist
Carmine Gallo
Brand
N/A
Colour
N/A
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
The Apple Experience: Secrets to Building Insanely Great Customer Loyalty
Item Height
236mm
Author
Carmine Gallo
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Item Width
160mm
Subject
Marketing
Item Weight
516g
Number of Pages
256 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Apple's 5 Core Principles - Now in the Palm of Your Hand! Revealing the methods behind Apple's unparalleled retail success, bestselling author Carmine Gallo explains how business leaders can use them to drive growth and profits Rounding out his Steve Jobs/Apple trilogy, Carmine Gallo reveals the iconic brand's five steps of service that all customer-facing employees follow to engage customers in a retail setting: Approach, Probe, Present, Listen, End with a fond farewell. The Apple Experience is based on first-hand interviews with professionals of all levels who have studied Apple, hundreds of hours observing the selling floor in Apple's retail space, and extensive research into the company's training programs. It helps retail business leaders serve both internal and external companies, create 'fearless' employees, and develop a 'feedback loop' that benefits everyone at every level. Famous for its success in the globally struggling retail environment, Apple has more than 350 retail stores worldwide; On average, each one receives 718,000 visitors per year, and sales per square foot is estimated at $5,600 Gallo is the global authority on Steve Jobs's influence and innovations The five principles are presently being used by Disney to reinvent its stores and by JCPenney Carmine Gallo (Pleasanton, CA) is a communications consultant for some of the world's top brands. In addition to his Wall Street Journal bestselling books on Steve Jobs/Apple, he is the author of The Power of foursquare (0071773177).

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-13
9780071793209
eBay Product ID (ePID)
113274628

Product Key Features

Author
Carmine Gallo
Publication Name
The Apple Experience: Secrets to Building Insanely Great Customer Loyalty
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Height
236mm
Item Width
160mm
Item Weight
516g

Additional Product Features

Title_Author
Carmine Gallo
Country/Region of Manufacture
United States

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.skoobfodlrow@yabe
Numéro de TVA :
  • DE 281042328
  • EL 996857788
  • ES N8267548I
  • FR 27823676960
  • GB 922696893
  • IT 00185819992
Numéro d'immatriculation de la société :
  • 06437594
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
World of Books Ltd

World of Books Ltd

98,8% d'évaluations positives
35,0 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (12 740 403)

6***l (103)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fast delivery thanks
Afficher toutes les évaluations

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.