Photo 1/1
![Change to Strange: Create a Great Organization by Building a Strange Workforce, - Photo 1/1](https://i.ebayimg.com/images/g/xhwAAOSwsJtf~hIf/s-l500.jpg)
Change to Strange: Create a Great Organization by Building a Strange Workforce,-
État :
“Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
Livraison :
Lieu où se trouve l'objet : Multiple Locations, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mer. 26 juin et le lun. 1 juil. à 43230
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
Achetez en toute confiance
Détails sur le vendeur
- 97,2 % d'évaluations positives
Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :135035349054
Dernière mise à jour le 18 juin 2024 19:33:13 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Bon état
- Commentaires du vendeur
- “Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
- ISBN
- 9780131572225
- Book Title
- Change to Strange : Create a Great Organization by Building a Strange Workforce
- Publisher
- Wharton School Publishing
- Item Length
- 9.3 in
- Publication Year
- 2007
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Illustrator
- Yes
- Item Height
- 0.9 in
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- Human Resources & Personnel Management, Management
- Item Weight
- 18.3 Oz
- Item Width
- 6.1 in
- Number of Pages
- 224 Pages
À propos de ce produit
Product Information
To achieve sustained competitive advantage, you must create and deliver something that's valuable, rare, and hard to imitate -- and you can't do that with a run-of-the-mill workforce. Your workforce needs to be strikingly different, obsessively focused on delivering on your unique value proposition. Compared with everyone else's workforce, your people need to be downright strange. This book is about everything it takes to build a workforce that's strange and wonderful enough to execute on your most powerful strategies and your unique value proposition. It's about understanding exactly how your workforce needs to be different; creating an end-to-end Strange Workforce Value Chain; implementing workforce systems that support your unique goals; establishing detailed metrics based on what makes you unique; using those metrics to drive clarity throughout your entire organization; and steer it towards success. If you're tasked with executing strategy through people, and balanced scorecards and strategy maps just haven't been enough, take your next and greatest leap forward: make The Change to Strange.
Product Identifiers
Publisher
Wharton School Publishing
ISBN-10
0131572229
ISBN-13
9780131572225
eBay Product ID (ePID)
57273500
Product Key Features
Book Title
Change to Strange : Create a Great Organization by Building a Strange Workforce
Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Year
2007
Topic
Human Resources & Personnel Management, Management
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.9 in
Item Weight
18.3 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in
Additional Product Features
Publication Date
2007-04-26
Lccn
2006-100415
Target Audience
Trade
Lc Classification Number
Hd58.9.C33 2007
Table of Content
Preface xix Chapter 1: Be Strange. Be Very Strange. 1 Chapter 2: Shine a Flashlight into the Black Box That Exists Between Your Workforce and Beating Your Competition 17 Chapter 3: Organizational Outcomes: How Do I Know I Am Winning in the Way I Want to Win? 31 Chapter 4: Performance Drivers: What Must Customers Notice About Us So That We Win? 53 Chapter 5: Strange Workforce Deliverables: What the Workforce Does to Make Customers Notice and Love Us 71 Chapter 6: Job-Specific Strangeness: Different Deliverables from Different Jobs 89 Chapter 7: Strange Workforce Architecture: What Systems Will Produce the Deliverables I Need From My Workforce? 107 Chapter 8: Strange Workforce Architecture: Breaking Out From the Pack 125 Chapter 9: Strange Workforce Architecture: Taking the Next Step 143 Chapter 10: The Magic of Metrics: Creating and Implementing Measurement Systems 155 Conclusion 173 Index 175
Copyright Date
2007
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
Rocky Mountain Textbooks Inc.
Tim Turner
425 W 8th St
81003 Pueblo, CO
United States
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :135035349054
Dernière mise à jour le 18 juin 2024 19:33:13 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Livraison et expédition
Lieu où se trouve l'objet :
Multiple Locations, États-Unis
Destination :
Albanie, Allemagne, Andorre, Angola, Anguilla, Antigua-et-Barbuda, Arménie, Aruba, Australie, Autriche, Azerbaïdjan, Bahamas, Bangladesh, Belgique, Belize, Bermudes, Bhoutan, Bolivie, Bosnie-Herzégovine, Botswana, Brunei Darussalam, Bulgarie, Burkina Faso, Burundi, Bénin, Cambodge, Cameroun, Canada, Cap-Vert, Chypre, Corée du Sud, Costa Rica, Croatie, Côte d'Ivoire, Danemark, Djibouti, Espagne, Estonie, Fidji, Finlande, France, Gabon, Gambie, Ghana, Gibraltar, Grenade, Groenland, Grèce, Guatemala, Guinée, Guinée équatoriale, Guinée-Bissau, Guyana, Géorgie, Haïti, Honduras, Hong Kong, Hongrie, Inde, Indonésie, Islande, Israël, Italie, Jamaïque, Japon, Kazakhstan, Kenya, Kirghizistan, Kiribati, Laos, Lesotho, Lettonie, Liban, Liberia, Liechtenstein, Lituanie, Luxembourg, Macao, Macédoine, Madagascar, Malaisie, Malawi, Maldives, Mali, Malte, Maroc, Maurice, Mauritanie, Mexique, Moldavie, Monaco, Mongolie, Montserrat, Monténégro, Mozambique, Namibie, Nauru, Nicaragua, Niger, Nigeria, Norvège, Nouvelle-Zélande, Népal, Ouganda, Pakistan, Panama, Papouasie-Nouvelle-Guinée, Paraguay, Pays-Bas, Pologne, Portugal, Pérou, Qatar, Roumanie, Rwanda, République centrafricaine, République dominicaine, République du Congo, République démocratique du Congo, République tchèque, Saint-Christophe-et-Niévès, Saint-Marin, Saint-Vincent-et-les-Grenadines, Sainte-Lucie, Salvador, Samoa occidentales, Serbie, Seychelles, Sierra Leone, Singapour, Slovaque, Slovénie, Suisse, Suriname, Suède, Swaziland, Sénégal, Tadjikistan, Tanzanie, Taïwan, Tchad, Thaïlande, Togo, Tonga, Trinité-et-Tobago, Tunisie, Turkménistan, Vanuatu, Vatican, Viêt Nam, Wallis-et-Futuna, Zambie, Zimbabwe, Égypte, Émirats arabes unis, Équateur, Érythrée, États-Unis, Éthiopie, Îles Caïmans, Îles Salomon, Îles Turques-et-Caïques
Exclus :
Afghanistan, Afrique du Sud, Algérie, Arabie saoudite, Argentine, Bahreïn, Barbade, Brésil, Chili, Chine, Colombie, Guadeloupe, Guyane, Irak, Irlande, Jordanie, Koweït, Libye, Martinique, Nouvelle-Calédonie, Oman, Ouzbékistan, Philippines, Polynésie française, Royaume-Uni, Russie, Réunion, Sri Lanka, Turquie, Ukraine, Uruguay, Venezuela, Yémen
Livraison et expédition | à | Service | Livraison*Afficher les instructions de livraison |
---|---|---|---|
9,99 USD (environ 9,32 EUR) | États-Unis | Economique (USPS Media MailTM) | Estimé entre le mer. 26 juin et le lun. 1 juil. à 43230 |
19,99 USD (environ 18,64 EUR) | États-Unis | Expedited Shipping | Estimé entre le mar. 25 juin et le sam. 29 juin à 43230 |
Délai d'expédition |
---|
Envoi sous 3 jours ouvrés après réception du paiement. |
Taxes |
---|
Le vendeur facture une taxe de vente dans |
Taxe de vente pour l'objet n°135035349054
Taxe de vente pour l'objet n°135035349054
Le vendeur facture une taxe de vente pour les États suivants :
État | Taux de la taxe de vente |
---|
Conditions de retour
Une fois l'objet reçu, contactez le vendeur dans un délai de | Mode de remboursement | Frais de retour |
---|---|---|
30 jours | Remboursement | L'acheteur paie les frais de retour |
Cliquez iciici pour en savoir plus sur les retours. Pour les transactions répondant aux conditions requises, vous êtes couvert par la Garantie client eBay si l'objet que vous avez reçu ne correspond pas à la description fournie dans l'annonce.
L'acheteur doit payer les frais de retour.
Détails des conditions de retour |
---|
Retours acceptés |
Détails du paiement
Modes de paiement
Remarque : il se peut que certains modes de paiement ne soient pas disponibles lors de la finalisation de l'achat en raison de l'évaluation des risques associés à l'acheteur.
Catégories populaires de cette Boutique
Inscrit comme vendeur professionnel
Évaluations en tant que vendeur (100 842)
o***d (3794)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
I am happy with the book condition but unfortunately the book that arrived is not the same one that was shown in photos. The photos show several inscriptions and signatures, but the book that arrived only has one. I am disappointed.
e***d (815)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
great transaction
t***r (451)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great seller , packed with care, fast shipping.
Notes et avis sur le produit
Rédigez un avis en premier.