|Mis en vente dans la catégorie :
Envoi et livraisonCliquez sur Afficher les détails pour obtenir des informations supplémentaires sur la livraison et les retours.
Vous en avez un à vendre ?

Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Parado .9781412970419-

Texte d'origine
Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Parado .9781412970419
baham_books
  • (2340422)
  • Inscrit comme vendeur professionnel
2,62 GBP
Environ3,14 EUR
État :
Très bon état
Livraison :
8,99 GBP (environ 10,76 EUR) Standard Int'l Postage.
Lieu où se trouve l'objet : South East, Royaume-Uni
Délai de livraison :
Estimé entre le mar. 1 oct. et le ven. 11 oct. à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Le vendeur envoie l'objet sous 1 jour après réception du paiement.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour.
Paiements :
    

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. En savoir plusGarantie client eBay - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :126457608645
Dernière mise à jour le 13 sept. 2024 01:10:22 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon état: Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent ...
Title
Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradox
ISBN
9781412970419
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes
Item Height
254 mm
Author
Marieke De Mooij
Publisher
SAGE Publications INC International Concepts
Subject
Marketing
Item Weight
590 g
Item Width
177 mm
Number of Pages
344 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Packed with cultural, company, and country examples that help explain the paradoxes international marketers are likely to encounter, Global Marketing and Advertising, Third Edition, offers a mix of theory and practical applications as it covers globalization, global branding strategies, classification models of culture, and the consequences of culture for all aspects of marketing communications. In this Third Edition, author Marieke de Mooij includes new topics and updated information and findings from recent studies and helps readers apply global marketing concepts to the management of global branding and marketing communications. New and Continuing Features: - Includes new topics, including global public relations, culture and the media, and culture and the Internet, along with more extensive coverage of consumer behaviour - Helps companies define cross-cultural segments to better target consumers across cultures - Shows how culture affects strategic issues, such as the company's mission statement, brand positioning strategy, and marketing communications strategy - Includes both recent and classic advertising examples from various parts of the world - Demonstrates the centrality of value paradoxes to cross cultural marketing communications - Uses the Hofstede model to help readers see how their understanding of cultural relationships in one country/region can be extended to other countries/regions - Instructor Resources on CD, including discussion questions, PowerPoint slides, illustrations from the book, sample test questions, and video clips are available to lecturers

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications INC International Concepts
ISBN-13
9781412970419
eBay Product ID (ePID)
91468088

Product Key Features

Number of Pages
344 Pages
Language
English
Publication Name
Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes
Publication Year
2009
Subject
Marketing
Type
Textbook
Author
Marieke De Mooij
Format
Paperback

Dimensions

Item Height
254 mm
Item Weight
590 g
Item Width
177 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Title_Author
Marieke De Mooij

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Afficher les coordonnées
: enohpéléT60358080080
: liam-e esserdAmoc.aidemtumahab@yabe
Numéro de TVA :
  • GB 724498118
Numéro d'immatriculation de la société :
  • 03800600
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Numéro CRN :
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,2% d'évaluations positives
9,5 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Membre depuis août 2011

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois
Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (3 051 982)

  • h***d (67)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    6 derniers mois
    Achat vérifié
    Really good considering the age of it. Item received very well packaged. Just as described - ‘very good’. Would have been delivered within its due date but Royal Mail were to blame as they had it in the delivery office but didn’t send someone out to deliver that day. This is an issue with Royal Mail all the time so don’t always assume the seller didn’t send it. Good communication and highly recommend this seller.
  • x***o (888)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    6 derniers mois
    Achat vérifié
    What you see is what you get. With checkout complete, item securely packaged it was shipped swiftly. It really adds to the “eBay experience”, restoring your faith in people/eBay sellers when you’ve found something you like, and having checked the description, you need more information, or simply clarification on something, you ask the question(s), the seller then responds with a promptly: filling in the gaps. A very smooth transaction. I would purchase from this seller again. Thank you.
  • e***- (251)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    6 derniers mois
    Achat vérifié
    Very positive experience buying from this seller, the book is as described and very low priced, along with free postage it would be very hard to beat such good value. My purchase was delivered swiftly and securely packaged. I have bought from this seller before and would do again. Communication is excellent and I can highly recommend this seller for great service and unbeatable value. 5 🌟 all round.

Notes et avis sur le produit

Aucune note ni aucun avis pour ce produit
Rédigez un avis en premier.