Photo 1/1
Photo 1/1
E-marketing, 2e édition par Judy Strauss, Raymond Frost-
5,97 GBP
Environ7,16 EUR
État :
Très bon état
Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent état. La couverture ne présente aucun dommage apparent. Pour les couvertures rigides, la jaquette (si applicable) est incluse. Aucune page n'est manquante, endommagée, pliée ni déchirée. Aucun texte n'est souligné ni surligné. Aucune note ne figure dans les marges. La couverture intérieure peut présenter des marques d'identification mineures. Marques d'usure et déchirures mineures. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
Livraison :
8,99 GBP (environ 10,79 EUR) Standard Int'l Postage.
Lieu où se trouve l'objet : South East, Royaume-Uni
Délai de livraison :
Estimé entre le mer. 2 oct. et le mar. 15 oct. à 43230
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour.
Paiements :
Achetez en toute confiance
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :305339281358
Dernière mise à jour le 09 juin 2024 06:00:38 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Title
- E-marketing, 2nd Edition
- ISBN
- 9780130322647
- Publication Year
- 2000
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- E-Marketing
- Item Height
- 178 mm
- Publisher
- Taylor & Francis INC International Concepts
- Subject
- Computer Science, Marketing, Business
- Item Weight
- 781 g
- Item Width
- 235 mm
- Number of Pages
- 519 Pages
À propos de ce produit
Product Information
For undergraduate courses in Internet marketing, e-commerce, e-business, and digital and electronic marketing. This book discusses the necessary tools in the dynamic field of eMarketing. *NEW - Up-to-date statistics, case histories, and strategies. *NEW - Internet technologies From marketing management perspective Chapter 9. *NEW - E-business models: Looks at how existing business models have been adapted to the Internet and discusses new business models unique to the Web. *NEW - Offline technologies Focuses on marketing practices based on Internet technologies. Introduces offline e-marketing applications, e.g., bar code scanners and uses of electronic databases for customer acquisition and retention. *NEW - Ethics and law: An entire chapter. *NEW - Technology issues: Uses diagrams, analogies and clear explanations to explain how technologies such as targeted advertising, relationship marketing, and content filtering actually work. *NEW - Changing practices. *NEW - Global orientation: Includes first-hand accounts of Internet adoption abroad.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
ISBN-13
9780130322647
eBay Product ID (ePID)
87572004
Product Key Features
Number of Pages
519 Pages
Language
English
Publication Name
E-Marketing
Publication Year
2000
Subject
Computer Science, Marketing, Business
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
178 mm
Item Weight
781 g
Item Width
235 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numéro de TVA :
- GB 724498118
Numéro d'immatriculation de la société :
- 03800600
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Numéro CRN :
- 03800600
Catégories populaires de cette Boutique
Inscrit comme vendeur professionnel
Évaluations en tant que vendeur (3 053 635)
- h***d (67)- Évaluations laissées par l'acheteur.6 derniers moisAchat vérifiéReally good considering the age of it. Item received very well packaged. Just as described - ‘very good’. Would have been delivered within its due date but Royal Mail were to blame as they had it in the delivery office but didn’t send someone out to deliver that day. This is an issue with Royal Mail all the time so don’t always assume the seller didn’t send it. Good communication and highly recommend this seller.
- x***o (888)- Évaluations laissées par l'acheteur.6 derniers moisAchat vérifiéWhat you see is what you get. With checkout complete, item securely packaged it was shipped swiftly. It really adds to the “eBay experience”, restoring your faith in people/eBay sellers when you’ve found something you like, and having checked the description, you need more information, or simply clarification on something, you ask the question(s), the seller then responds with a promptly: filling in the gaps. A very smooth transaction. I would purchase from this seller again. Thank you.
- e***- (252)- Évaluations laissées par l'acheteur.6 derniers moisAchat vérifiéVery positive experience buying from this seller, the book is as described and very low priced, along with free postage it would be very hard to beat such good value. My purchase was delivered swiftly and securely packaged. I have bought from this seller before and would do again. Communication is excellent and I can highly recommend this seller for great service and unbeatable value. 5 🌟 all round.
Notes et avis sur le produit
Rédigez un avis en premier.
Découvrir d'autres objets :
- Livres de fiction raymond e. feist,
- Livres de fiction raymond chandler,
- Manuels scolaires marketing pour adulte et université,
- Manuels scolaires marketing en français pour adulte et université,
- Livres, bandes dessinées et revues de non-fiction marketing,
- Revues édition originale,
- Revues de sport édition originale,
- Livres de collection édition originale,
- Livres 1ère édition pour la jeunesse,
- Revues édition originale pour homme