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Convient au capteur lambda MG TF MGF 1,6 1,8 + outil de montage arrière Ruva 4 fils-

Texte d'origine
Fits MG TF MGF 1.6 1.8 Lambda Sensor + Fitting Tool Rear Ruva 4 Wire
PureVue
  • (109922)
  • Inscrit comme vendeur professionnel
28,84 GBP
Environ34,52 EUR
État :
Neuf
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Numéro de l'objet eBay :204116105530
Dernière mise à jour le 14 juin 2024 21:07:09 Paris. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Objet neuf et intact, n'ayant jamais servi, non ouvert, vendu dans son emballage d'origine ...
Reference OE/OEM Number
MG: MHK100840, Rover: MHK100840, Bosch: 0258006127, Bosch: LS6127
Brand
Ruva
Manufacturer Part Number
RU-OS106-376-B+OSTOOL
Placement on Vehicle
Rear
Sensor Type
Oxygen Sensor

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

RTG Automotive
Alex Perry
Unit 1-7, North Star Business Park
Old Fishwicks Garage Tuer St
Leyland
Lancashire
PR25 3US
United Kingdom
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: liam-e esserdAmoc.liamg@kueuverup
Numéro de TVA :
  • GB 173874081
Numéro d'immatriculation de la société :
  • 08554310
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Numéro CRN :
  • 08554310
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Évaluations détaillées du vendeur

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Communication
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Évaluations en tant que vendeur (114 223)

  • m***l (1753)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    6 derniers mois
    Achat vérifié
    Ordered on the 11th June on a 3 day delivery. Upon viewing tracking information on day 5 I noticed it had travelled around the country. Had to buy from local motor factors as was already late. Spoke to the seller who was most apologetic, understood the need and reason for return. They organised the return at no expense to myself. The communication was excellent and service impeccable. Highly recommended seller.
  • 9***9 (45)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    Dernier mois
    Achat vérifié
    This was the second purchase, which ended up also being the wrong item, so I returned it promptly and they also paid for return postage, so I can't fault there response, just they don't answer there phone if you ring and also don't reply to the emails, I had to go via there website and there customer service department then I got a response straight away. In my opinion if you have a question to ask about a complaint they should still answer you.
  • m***a (19)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    6 derniers mois
    Achat vérifié
    The vendor fulfilled the delivery of spare parts as agreed. However, there was a lack of communication and updates from the courier service in charge of the shipment, generating uncertainty about the order's arrival. Although the vendor is not directly responsible for the courier, better coordination would improve the customer experience. In summary, the vendor's performance was satisfactory, but it is necessary to improve shipment tracking