eBay
  • Les promos eBay

Le vendeur a terminé cette vente, car l'annonce comportait une erreur.

Informations sur la photo

Chargement de l'image en cours
Image non disponible
Vous en avez un à vendre ? Vendez le vôtre

Détails sur  TWO ZERO VERSO GILLET MOTORCYCLE HI VIS FLUORESCENT FLUO OVER JACKET VEST GILET

TWO ZERO VERSO GILLET MOTORCYCLE HI VIS FLUORESCENT FLUO OVER JACKET VEST GILET
Bénéficiez d'une livraison rapide et d'un service de qualité en achetant des objets aux vendeurs Top Fiabilité.

En savoir plus sur le programmeVendeur Top Fiabilité - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet

99.8% Evaluations positives
  • Reçoit constamment d'excellentes évaluations de la part des acheteurs
  • Envoie les objets rapidement
  • Propose en permanence un service de qualité
Visiter la Boutique :
Ghostbikes Store
Inscrit comme vendeur professionnel

Informations sur l'objet

Etat de l'objet :
Neuf avec étiquettes
Error icon
Quantité disponible limitée
Saisissez une quantité inférieure ou égale à $qty_dummy$ Saisissez une quantité égale à 1 Les achats sont limités à $qty_dummy$ par membre Saisissez une quantité supérieure ou égale à 1 Saisissez une quantité inférieure Choisissez une quantité inférieure à $qty_dummy1$ ou égale à $qty_dummy$ Vous pouvez uniquement choisir une quantité égale à $qty_dummy$
Prix :
35,99 GBP
Environ 45,62 EUR(livraison incluse)
Livraison :
4,99 GBP (environ 6,33 EUR) Royal Mail International Standard (Small Packets) | Détails
 
Lieu où se trouve l'objet :
Preston, Royaume-Uni
 
Lieu de livraison :
Etats-Unis, Union européenne
Délai de livraison :
Paiements :
Frais de livraison internationale et d'importation payés à Pitney Bowes Inc. En savoir plus- la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Retours :
Remboursement sous 30 jours, l'acheteur paie les frais de retour Détails
Couverture :
Numéro de l'objet eBay :
380527023063
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Dernière mise à jour :  28 févr. 2014 10:29:38 Paris  Afficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

Etat :
Neuf avec étiquettes: Objet neuf, jamais porté, vendu dans l'emballage d'origine (comme la boîte ou la pochette d'origine) ... En savoir plussur l'état
Brand:

TwoZero

Features:

Hi-Vis/Reflective

Fastening:

Zip

Ghost Bikes - TWOZERO VERSO GILLET MOTORCYCLE HI VIS FLUORESCENT FLUO OVER JACKET VEST GILET

For Customer Support call:

or email us: sales@ukgooddeals.com

Main Content

Black Range

Quick Code: 6341

RRP: £35.99

12 Month Warranty
Order by 3pm for same day despatch (Mon-Fri)

  • Rucksack Cover
  • British Design
  • Reflective Detailing
Similar Items
Two Zero More Brands

PRODUCT INFO

TwoZero Verso Gilet

Specifications include

  • Unique integrated rucksack cover You can wear it with or without a rucksack - always have your rucksack cover with you to stay safe
  • It has a loop so you can attach TwoZero’s LED light
  • Reflective front and back + side when expanded
  • YYK quality zip for a secure fit
  • Long back to ensure full visibility when riding
  • Elastic panels for comfort fit and room for extra layers
  • Patent Pending
  • British Design
  • Flouro and reflective graphics for maximum visibility
  • Open weave fabric for comfort and cool riding in summer
  • IAM endorsed

USEFUL INFO

USEFUL INFO

BRAND

Two Zero

Two Zero....................

What lies at the very heart of the TwoZero brand is a desire to design and develop innovative solutions for active people. This is very much a hands-on brand. It's through experiencing an activity for themselves that they can spot an area begging for a solution, and inspire their award-winning designers to develop practical, non-fussy products that are ready to go.

PAYMENT

If you require help or advice when making payment or at any point during your order please call our dedicated customer service team on 01772 792600, for more ways to contact us click here.

When do I need to pay by?

We ask all customers to try and pay for items or let us know how they will be paying for items within three days of ordering.  If there is going to be a delay in payment then we will of course try to accommodate this.  If we have not received payment within three days we will send you an e-mail reminder or give you a call to see if you wish to continue with your order. If we are unable to contact you we will cancel the order after four days, believing it is no longer required. We will happily re-place the order for you if this is not the case and the item is still in stock.

If you are aware that there will be a delay in us receiving payment please contact us on the above number or email sales@ukgooddeals.com to let us know and we will place your order on hold for up to five days.

What payment methods are available?

We offer a number of payment options for our customers.

Credit Cards

We accept payments via most major credit/debit cards (excluding American Express) via our secure online ordering system or over the telephone by calling 01772 792600, where are customer service team will be happy to help. Please note that for security reasons we will only dispatch items to the cardholder’s registered address.
 

PayPal

 

We accept PayPal payments. Please make all payments to sales@ukgooddeals.com. As a security measure we can only dispatch to the registered PayPal address.
 

Bank Transfers

 

We accept direct cash deposit or bank transfer as a payment option. We can post purchased items to any address if you are using this payment option.
When making payment through bank transfer please call us or e-mail us to let us know you will be paying via this option, informing us if possible of when you expect payment to be made.

Our bank details can be found below:
Bank: NATWEST
Account Name: UK Good Deals Ltd
Sort Code: 01-03-32
Account No: 28080777
IBAN: GB13N WBK0 1033 2280 80777
BIC: NWBKGB2L


Due to the large amount of transactions we process, please include a reference which is unique to you when making payment. It is ideal to use your own name and post code as from this we can easily identify your order.

Please be aware that we can only process and dispatch your order when the payment has shown and processed into our account. Below is a rough guide to how long this can take:
 

What currencies can I pay in?

At present we can only accept payment in pound sterling (£). If you are purchasing outside the UK your bank will automatically change your payment currency into sterling using their exchange rates.

Why have you created a dispute if I informed you of delays?

If you have previously contacted us to inform us of a delay in payment please ignore this dispute. Disputes are created automatically by our system on the 3rd day and is not something we action ourselves. If we are aware that there is going to be a delay in payment no dispute will go through. Please accept our apologies for any confusion caused.


If you require help or advice when making payment or at any point during your order please call our dedicated customer service team on 01772 792600, for more ways to contact us please click here.

FOR DETAILS OF OUR FULL TERMS, PLEASE CLICK HERE

DELIVERY

How is my item sent?

Any small, low cost items will be sent to you via Royal Mail first class service. Larger more valuable items will be delivered by our courier.  Delivery of items will normally require a signature. (some items are offered with free postage and the service used is shown on the advert)

Please remember when you accept a delivery, you are signing to say that you have received the goods in a perfect conditions. If you notice any damage on the package or if you think it has been mishandled always sign as “damaged” or if the packaging is in a very bad state please refuse delivery and contact us.

How long will it take to receive my order?

Unless otherwise stated on the item description, we always endeavour to dispatch UK orders the same working day if ordered before 3pm Monday to Friday. However any goods ordered after 3pm on Fridays or over the weekend will not be dispatched until Monday.  Upon purchase of your item you will be presented with various delivery options which will inform you of the delivery timescales available.

Courier international timescale:
 

PLEASE NOTE THAT THE NEXT DAY COURIER SERVICE IS ONLY AVAILABLE FOR UK MAINLAND (excludes Scottish highlands)

ALSO NOTE THAT INTERNATIONAL DELIVERIES ARE ONLY AVAILABLE TO MAINLAND DESTINATIONS

 

What days are regarded as working days?

Working days are classed as Monday to Friday and exclude weekends and all public holidays

Can I select the delivery date?

If for any reason you would like your items to be delivered later than the advertised timescales we will make every effort to help. If you require this service please state your required delivery date in the additional notes section when making payment or alternatively you can call our dedicated customer service team on 01772 792600 who will be happy to arrange this for you. Timed or Saturday deliveries are also available at an extra charge, please call us for details.

How can I track my order?

Once your item is dispatched you will receive an e-mail giving you a link to our courier’s website along with a consignment number that will allow you to track the status of your delivery. If you have provided us with a mobile telephone number you will also receive an SMS text informing you on when your items are likely to be delivered. At present order tracking is only available for items that have been sent to you via our courier service. If you would like information about items sent via Royal Mail please call our customer service team on 01772 792600 or e-mail sales@ukgooddeals.com

What happens if I’m out when you deliver?

If you are unable to be home when we deliver the courier will leave a card stating that they have attempted to deliver your consignment while you were out. You can then either collect your items from your local depot, whose address will be on the card, or alternatively you can contact the courier to arrange re-delivery. If you wish you may leave instructions for the delivery driver such as ‘leave with neighbour’ for example, in this case it is at the driver’s discretion whether he leaves the item and you will assume full responsibility for the package.

Will you deliver to an alternative delivery address?

As a security measure to protect our customers and ourselves from fraud we will only dispatch items to the address where your credit/debit card is registered or if paying via PayPal to your PayPal registered address. The only way in which we can deliver to a different address is if payment is received by direct bank transfer or postal order.

Do you deliver overseas?

Please see the Postage and Payments tab on the advertised listing for a full list of countries we currently ship to.

We deliver to BFPO (British Forces Post Office) addresses in the UK; however please allow an extended delivery time for these orders.

Can I combine multiple orders into one delivery?

If you wish to buy multiple items please select all items before attempting to make payment, eBay should then automatically combine the postage charges.
If you have made multiple purchases separately and would like to try and combine postage please e-mail us or call us on 01772 792600 and we will try our best to arrange this, however we cannot guarantee that postage can be combined after the payment has been processed.

What if there is a problem with my product?

If you are in any way unsatisfied with the product you have received you may return it to us for a full refund any time up to 30 days after you have received the goods providing the goods are unused and still have their original packaging.  For more information about returns please see the returns tab.
We do advise that you check your goods thoroughly on receipt as you are signing to say that you received them in good condition.

What happens if I do not receive my goods?

If your items are sent by courier you should have received your goods within 2-3 working days. If goods are sent via Royal Mail they should arrive in between 2-14 days. If after these times your goods have not arrived please contact us on 01772 792600.
In the unlikely event that goods are lost in transit, they cannot be classified as missing until after 7 days (14 days for International). However liability for goods lost in transit is borne by ourselves and in this event we will either dispatch replacement items out to you as soon as the original items are confirmed as missing or we will offer you a full refund.

FOR DETAILS OF OUR FULL TERMS, PLEASE CLICK HERE 

RETURNS

If you have any need to return a product, please call to inform us.  Please have your invoice number to hand so we can add return notes to our system.  This will enable a speedy process on receipt of your return.

Are products I buy under guarantee?

Yes, all items unless stated in the description come with a manufacturers warranty. This is for manufacturing faults only and does not include damage caused by the user, misuse or wear and tear. This does not exclude your statutory rights.
If you are reporting a fault within the manufacturer’s warranty period then please contact with your invoice details, we will endeavour to resolve any issues quickly and at your convenience.

Items sold as part of a promotional Buy One Get One Free offer can only be returned with any other item(s) sold as part of the promotion unless the item is to be exchanged for the same product in a different variant (size/colour etc) of the same value.

What if I have bought the wrong size?

If you receive an item from us and you find it does not fit you may return it to us provided that it is unused and still has its original packaging and tags intact.  Please complete the returns form that is attached to the invoice and send the item back to the returns address below.  Upon receipt of the return we will process the refund or exchange.  If an exchange is required you will be responsible for the return postage costs if as per the original order costs.

What if I don’t like the product I have received?

We would always hope that customers will be happy with the products they purchase from us, however if you do receive any item that you are unhappy with you can return it to us within 30 days of delivery for a full refund or exchange, all you will be responsible for is the cost of postage to return the item to us. You do have a legal obligation to take good care of the products while they are in your possession and we can only accept items for return if they are unused and have all original tags and packaging.

What if there is a fault with the product I received?

If you have received an item that is damaged or has a fault in any way please return it to us within 14 days of delivery with all tags and original packaging, including your receipt for return postage. If we agree that there is a manufactures fault with the product or damage caused by ourselves we will then offer you a full refund including your postage costs or exchange.
Alternatively we may be able to arrange for our courier to deliver you a replacement product and collect the damaged goods at the same time. If you would prefer to receive this service please call us on 01772 792600.

Where do I return products to?

Please send all returns to:
Returns Department
UK Good Deals Ltd
Unit 5
Deepdale Mill Street
Preston
PR1 5BY

Do I need to include anything?

We would be very grateful if any customers returning items could complete the returns form attached to the bottom of their invoice and include this with their returns. This will help us to process your refund or exchange more efficiently. Failure to include the returns form may cause a slight delay.
What if I want to return a product after 30 days?
We will normally be unable to offer refunds or exchanges on products later than 30 days after delivery unless it is a manufactures fault that is covered by the manufacturer’s warranty. In this instance please call us on 01772 792600.

How long will it take to receive my refund?

We endeavour to process all refunds as soon as possible and all refunds will be paid within a maximum of thirty days. Refunds can only be processed once any goods have been returned to us. Refund payments will normally be made via the same payment method that you originally made payment with.

FOR DETAILS OF OUR FULL TERMS, PLEASE CLICK HERE

 

 

Informations sur le vendeur professionnel

UK Good Deals Ltd
Unit 5, 36 Deepdale Mill Street
Preston
Lancashire
PR1 5BY
United Kingdom

Numéro de TVA : GB 841386423

Conditions de retour

Une fois l'objet reçu, contactez le vendeur dans un délai de
Frais de livraison pour le retour
30 derniers jours
L'acheteur paie les frais de retour
Les frais de retour sont à la charge de l'acheteur.
Détails des conditions de retour
Retours acceptés

Questions/réponses sur cet objet

Aucune question/réponse n'a été publiée pour cet objet.




00000
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.

Livraison et expédition

2,49 GBP de frais de livraison pour chaque objet admissible supplémentaire acheté auprès de ghostbikes_uk.
Lieu où se trouve l'objet : Preston, Royaume-Uni
Lieu de livraison : Etats-Unis, Union européenne
Délai d'expédition nationale
Envoie le même jour ouvrable si le paiement est effectué avant 16:00 Paris (sauf week-ends et jours fériés). L'heure d'envoi peut varier en fonction de l'heure limite pour le passage des commandes fixée par le vendeur.
TVA : 20.0 % (comprise dans le prix affiché).
Si vous avez des questions concernant cette TVA, veuillez contacter le vendeur. Les conditions d'application et les taux de la TVA peuvent varier en fonction du montant final de la vente.

Détails concernant le paiement

Mode de paiement Préféré/accepté Protection des Achats sur eBay
Carte de crédit ou de paiement via PayPal
PayPal Préféré
Payez avec PayPal et bénéficiez de la protection des achats*. *Sous réserve d'admissibilité. Voir les conditions

Paiement immédiat obligatoire pour cet objet

Le paiement immédiat de 35,99 GBP est obligatoire.
temps restant
Montant de l'enchère en cours
+
Montant des frais de livraison
Nombre d'enchères
temps restant
enchère en cours
+
livraison
enchères
Environ :
Montant de l'enchère en cours Environ :
+
Montant des frais de livraison Environ :
Frais d'importation :
Frais d'importation :
(estimation sur la base de l'enchère maximum)
Montant de votre enchère
Environ :
Environ :

OU

Votre enchère maximum en cours :
(Environ :)
Optimisez vos chances de remporter l'objet en plaçant maintenant une enchère plus élevée.
Laissez eBay enchérir automatiquement à votre place  La fenêtre de dialogue de la couche Aide sur les enchères automatiques s'ouvre.
Comment fonctionnent les enchères automatiques ?
Dès que d'autres acheteurs enchériront, eBay augmentera petit à petit votre enchère de manière automatique, jusqu'à ce que votre limite soit atteinte. En savoir plus. - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Bouton Fermer. La boîte de dialogue de l'Aide sera fermée.
, jusqu'à
En cliquant sur Enchèrir, vous vous engagez contractuellement à acheter cet objet au vendeur si vous êtes le meilleur enchérisseur.
En soumettant votre enchère, vous vous engagez à acheter cet objet au vendeur si vous êtes le meilleur enchérisseur. Vous avez lu et accepté les conditions d'utilisation - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet du Service de livraison internationale. Les frais d'importation indiqués précédemment sont susceptibles de varier si vous augmentez le montant de votre enchère maximum.
En cliquant sur Confirmer, vous vous engagez à acheter cet objet au vendeur si vous êtes le meilleur enchérisseur.
En cliquant sur Confirmer, vous vous engagez à acheter cet objet au vendeur si vous êtes le meilleur enchérisseur. Vous confirmez également avoir lu les Conditions d'utilisation - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet du Service de livraison internationale et accepter de vous y conformer. Les frais d'importation indiqués précédemment sont susceptibles de varier si vous augmentez le montant de votre enchère maximum.
Donnez-nous votre avis 
Nous avons apporté quelques modifications à la manière d'enchérir.
Les avez-vous trouvé utiles ?
Chargement en cours...
La couche d'enchère met à jour le contenu.
Poursuivre les enchères si la page ne se met pas à jour immédiatement.
 j
 h
 min
 s
jour
heure
heures
Livraison gratuite
Voir la description de l'objet
+ Consultez la description de l'objet pour connaître les frais de livraison
Environ :
(Saisissez ##1## ou plus)
(Saisissez une valeur supérieure à ##1##)
Votre enchère maximum :
Un autre membre a surenchéri. Vous pouvez encore remporter cet objet - enchérissez à nouveau.
Un autre membre a surenchéri en plaçant une enchère automatique.
Vous êtes le meilleur enchérisseur pour cet objet !
Vous êtes le premier enchérisseur pour cet objet !
Vous êtes le meilleur enchérisseur pour cet objet, mais un autre membre peut encore surenchérir.
Cette vente est presque terminée et vous êtes actuellement le meilleur enchérisseur.
Vous êtes le meilleur enchérisseur pour cet objet, mais le prix de réserve n'a pas été atteint.
Un autre membre a surenchéri.
Vous pouvez encore remporter l'objet ! Essayez à nouveau d'enchérir.
Votre enchère est inférieure à l'enchère maximum d'un autre membre.
Vous pouvez encore remporter l'objet ! Essayez à nouveau d'enchérir.
Votre enchère a été rejetée, car elle est identique à celle d'un autre membre.
Essayez d'augmenter votre enchère maximum.
Vous êtes le meilleur enchérisseur!
Pour optimiser vos chances de remporter l'objet, essayez d'augmenter votre enchère.
Vous êtes le premier enchérisseur. Bonne chance !
Vous êtes toujours le meilleur enchérisseur !
Votre enchère maximum est désormais de
Saisissez à nouveau votre enchère.
Saisissez un montant valide pour votre enchère.
Placez une enchère supérieure ou égale au montant minimum
Votre enchère doit être d'au moins
Vous ne pouvez pas baisser votre enchère maximum une fois qu'elle a été placée.
Ce vendeur demande que l'acheteur possède un compte PayPal pour pouvoir acheter cet objet. Ouvrez un compte PayPal ici .
Votre enchère est supérieure ou égale au prix d'Achat immédiat. Vous pouvez gagner du temps et économiser de l'argent en achetant l'objet maintenant.
Enchérir
Vérifier et confirmer votre enchère
Confirmation de l'enchère
Augmenter l'enchère maximum
Saisissez une enchère maximum de plus de ##2##
Saisissez une enchère maximum de ##2## ou plus
+ des frais d'importation d'environ ##2##
##2## (environ)
Saisissez un montant supérieur à l'enchère en cours.
+ ##2## pour la livraison
+ Livraison gratuite
Enchérir ##3## maintenant
Enchérir ##3##
Temps restant :
Enchère en cours :
(environ ##1##)
Votre enchère maximum :
(environ ##1##)
Augmenter votre enchère maximum :
En cliquant sur Enchère en 1 clic, vous vous engagez à acheter cet objet au vendeur si vous êtes le meilleur enchérisseur. En savoir plussur les enchères en 1-clic - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
jour
heure
minute
seconde
jours
heures
minutes
secondes
(environ ##1##)
Meilleure enchère :
Prix de départ :
Fermer
Félicitations ! Les enchères sont terminées et vous êtes le meilleur enchérisseur.
Les enchères sont terminées, mais le prix de réserve n'a pas été atteint.
Désolé, les enchères sont terminées et quelqu'un d'autre a surenchéri sur l'objet.
Bonne nouvelle, vous êtes le meilleur enchérisseur !
Quelqu'un a surenchéri.
Vous êtes le meilleur enchérisseur, mais le prix de réserve n'a pas été atteint.
Saisissez un montant supérieur à l'enchère en cours.
Une fois soumise, une enchère maximum ne peut pas être diminuée.
Saisissez un nombre valide.